نخست وزیر جنجالی اسبق ایتالیا در قاب سلفی هایش

سیلویو برلوسکونی، نخست وزیر جنجالی اسبق ایتالیا در سالای نه خیلی دور، میلیاردر فعال در میدون سیاست و رسانه س که از هر کاری واسه معروفیت روی گردان نیس.
حتی جراحی بینی و عکس گرفتن با مدلای زن غربی. سرویس سلفی بازهامون، امروز به سراغ آقای جنجالی رفته تا زندگی ایشون رو از قاب سلفی هاش بررسی کنه.

(برلوسکونی خندان تو یه سلفی به همراه همسر جوانش)

ایتالیا رو کشور مد و لباس و هنر سینما و آرتیست بازی به قول ما می شناسن. ایتالیاییا، یکی از مد باز ترین مردم اروپا و جهان هستن که بعضی از شهرهای اون مانند میلان ، مثل پاریس، پایتخت مد قاره سبز حساب می شه.
در ایتالیا، حتی مردم عادی هم به مد و سینما علاقه بسیاری دارن و بخاطر این، صنعت مد و تبلیغات در این کشور، در کنار معماری و صنعت سینما، معروفیت جهانی داره.
خیلی از برنده های مطرح و مشهور طلا و جواهرات و لباس مانند گوچی و ماسیمو دوتی، از کشور چکمه ها برآمدند و اهمیت مد واسه مردمون این خطه از دنیا، به اندازه سینما واسه هندیا، مهمه.

(ژستای سیلویو برلوسکونی خندان روبروی دوربین رسانه ها)

البته اقلیم ایتالیا که اقلیمی سبز و در مناطقی مانند ونیز، رویایی به نظر می رسه، با این وضعیت همراه شده و زمینه رو واسه جذب میلیونا گردشگر در سال جفت و جور کرده. بعضی از هنرپیشهای ایتالیایی مانند الیزابت تیلور که چند پیش کلکسیون طلا و جواهراتش در حراجی کریستی نیویورک بیشتر از ۱۰۰ میلیون دلار به فروش رسید، اعتباری بیشتر از همه سیاستمداران این کشور داره.
به هر حال، ایتالیا رو با فیات و پدر خونده و دسته سیسیلیا و آث میلان و سن سیرو می شناسیم. اسمای نوستالژیکی که هر یک خاطرات تلخ و شیرین زیادی رو تو ذهن مجسم می کنه.

در کنار همه شاخصایی که از ایتالیا تو ذهن داریم، یه نام در تاریخ معاصر این کشور بیشتر از همه، کرد عینی داره و اون نام سیاستمداری کهنه کار، میلیاردر رسانه ای و صاحب امتیاز باشگاه AC MILAN یعنی سیلویو برلوسکونی هست.
جناب سیلویو، در مدت طولانی اول وزیری ایتالیا، یه تاریخ پر فراز و نشیبی رو تجربه کرد که همیشه با جنجالا و خبرهای بسیاری همراه بود. آقای برلوسکونی بارها به خاطر روابط با مدلای ایتالیایی و غربی و سو به کار گیری مقام اول وزیری، مورد اعتراض رسانه ها و حتی مقامات قضایی این کشور قرار گرفت که داستان ایشون رو در گفتاری جدا از هم به طور مفصل در سرویس چهرهامون ارائه می کنیم.

 

درباره آقای جنجالی

سیلیویو برلوسکونی، متولد ۱۹۳۶ میلادی، ۴ بار در دولتای جور واجور این کشور منصب اول وزیری رو بدست آورد. ایشون مالک مجموعه رسانه ای Mediaset و باشگاه AC MILAN از سال ۱۹۸۶ میلادی تا کنونه. مجله فوربس در سال ۲۰۱۵، ایشون رو در رتبه یکصد و چهل و یکمین مرد پولدار دنیا قرار داد.

مطلب دیگر :
۳۰ کتاب برای آشنایی با فرهنگ، هنر و صنعت ژاپنی ها

(برلوسکونی عاشق مد و ژست و فیگورهای جور واجور روبروی دوربین رسانه ها بود)

۹ سال منصب اول وزیری آقای برلوسوکونی دلیل شد تا ایشون در این راه پر فراز و نشیب رسانه ای، بر معروفیت و محبوبیت و ثروت خود اضافه کنین. شهرتی که بارها به واسطه فساد اخلاقی و مالی، با اعتراض ملی همراه شد.
آدمایی چون Carla DallOglio و Veronica Lario تا سال ۲۰۱۰ میلادی همسر رسمی ایشون بودن. ایشون  ۵ بچه داره.
سایت رسمی آقای جنجالی در نشانی اینترنتی به نشانی forzasilvio.it قرار داره.

(برلوسکونی در کنار پوتین و مدودف، رهبران روسیه در هواپیمای شخصی)

رشوه های چند میلیون دلاری برلوسکونی به سناتورهای ایتالیا، محکومیت به ۷ سال زندان در سال ۲۰۱۳ میلادی در کنار تظاهرات گسترده در ایتالیا علیه فساد جنسی آقای میلیاردر و مهمانی های خصوصی ایشون با ده ها زن، همه و همه یه چهره فوق خبر ساز رو از بالاترین مقام سیاسی ایتالیا ظاهر کرده. موضوعی که همیشه شبکه های تلویزیونی جهان رو به بررسی و دنبال گردن جنجالای این پیر سیاست و رسانه و ورزش ایتالیا، علاقه مند کرد.
نشریه تلگراف انگلیس، یه بار تصویری از مهمانیای ایشون منتشر کرد و حتی هافتینگتون پست، سرویس خاصی به نام رسواییای اخلاقی سیلویو، راه اندازی کرد.

(گزارش نشریه چیانا مورنینگ پست از رسواییای جدید برلوسکونی و برادرش براساس اسناد Vatileaks)

پیرمرد هشتاد ساله ایتالیایی، بازم خندان و آروم روبروی دوربینای رسانه های گروهی حاضر می شه و همه چیز رو تکذیب می کنه.
به هر حال با این مقدمه، بد نیس تگاهی داشته باشیم به زندگی آقای جنجالی از قاب سلفی هاش. آقای جنجالی تازگیا به اینستاگرام ملحق شد و اولین تصاویری که منتشر کرد، سلفی با سک محبوبش بود. موضوعی که با استقبال نشریه Mirror هم همراه شد.

(گزارش نشریه Mirror انگلیس از منتشر کردن عکس سلفی برلوسکونی با سگش در شبکه اینستاگرام)

صفحه اینستاگرام سیلویو برلوسکونی در نشانی اینترنتی به نشانی https://www.instagram.com/silvioberlusconi2015 در دسترس هست که بیشتر از ۳۹ هزار مخاطب رو با ۹۷ پست به دست آورده. راه اندازی صفحه شخصی سیلویو در اینستاگرام، درخشش زیادی در رسانه های ایتالیایی هم همراه شد.

(سیلویو برلوسکونینخست وزیر اسبق ایتالیا و سگش در اولین پست در اینستاگرام در May 2015)

البته نبود فعالیت خاص برلوسکونی در فضای مجازی،دلیل شده تااین شخصیت جنجالی، خیلی در فضای مجازی بین کاربران شبکه های اجتماعی محبوب نباشه.

(سلفی سیلویو برلوسکونی با دوستان در کاخ اول وزیری)

(سلفی سیلویو برلوسکونی با ولادیمیر لوکوسوریا در میلان)

(سلفی سیلویو برلوسکونی با فرانچسکا پاسگاله ، همسر جدید جوانش در جلسه ای رسانه ای)

(سلفی سیلویو برلوسکونی با یکی از طرفداران در میان محافظان)

(سلفی سیاسی و رسانه سیلویو برلوسکونی با فرانچسگا پاسکالا)

(از جمله سلفیای خیابانی آقای سیلویو برلوسکونی خندان)