قانون جذب عشق در ۱۱ مرحله [جذب مرد یا زن مورد علاقه]

همونطور که داشتن یه شریک عاطفی خوب، زندگی رو لذت‌بخش و دلچسب می‌کنه، بودن در کنار کسی که به قدر کافی وجه اشتراک ندارین خیلی سخت و طاقت‌فرسا است. پس جذب یه شریک عاطفی مناسب و خوب از هر موضوع دیگه ای در زندگی با اهمیت‌تر و اساسی‌تر است.

رادیو عشق در مقاله« ۱۰ اصل قانون جذب عشق (واسه ازدواج با فرد مورد علاقه و معشوق) » بطور کامل این اصل رو توضیح داده. در واقع این قانون مهارتی در اختیارتون قرار می‌دهد تا با اون  عشقی که لیاقت اونو دارین رو در زندگی خود بسازین. قانون جذب به شما یاد خواهد که چیجوری با کار کردن بروی فکرا خودتون هرکی رو عاشق و عاشق خود کنین. در این مقاله هم، از جنبه‌ای دیگه به این موضوع پرداخته شده.

از اونجایی که امروزه بخش کلی ارتباطات ما از راه موبایل انجام می‌شه پس یاد گیری چگونگی درست استفاده واسه بهتر شدن و پیشرفت روابط عاشقانه‌مون مارا از بقیه جدا و منحصر به فرد می‌کنه.  همه آموزش‌های لازم واسه ایجاد یه رابطه سالم و موفق با فرد مورد علاقه ، حفظ رابطه به روش اصولی و ختم اون به ازدواج رو با مثال‌های کاربردی و عملی در اختیارتون قرار داده. در این دوره مثال‌های مختلفی از چگونگی پیام دادن در شرایط جور واجور برابر با عرف و فرهنگ جامعه ارائه داده شده.

چیجوری فرد مورد نظر خود رو  با به کار گیری قانون جذب عشق، عاشق خود کنیم

واسه این که به یه فرد خاص برسین، قانون جذب واسه عشق، با دقیق شدن و فوکوس کردن بر خود شما عمل می‌کنه. این موضوع مربوط به شخص دیگری نیس بلکه مربوط به خود شماس. بعضی وقتا این می‌تونه سخت‌ترین قسمت قانون جذب باشه، چون وقتی که شخصی در زندگی شما هست که دوستش دارین یا به اون علاقه دارین، اون شخص همه حواس شما رو به خود معطوف کرده. ما فکر می‌کنیم راه حل این که فرد مورد نظر ما به ما علاقه‌مند شده یا توجه کنه، به کار گیری قانون جذب عشقه. اما قانون جذب عشق چیزیه که به خود شما مربوط می‌شه – با فکرا شما، احساسات شما و ارتعاشات و انرژی‌های شما.

مراحل خاصی وجود دارن که می‌تونید با گذروندن اون‌ها، رو در اسرع وقت شانس خود رو واسه جذب عشق خود به بیشترین حد برسونین.

هر روز ۱۰ تا ۲۰ دقیقه وقت صرف شناخت خود کنین

هر چند این ممکنه خیلی عاقلانه به نظر نرسه، اما یه پیشنهاد خوب واسه به دست اوردن رابطه ایده آل، اون هستش که واسه شناخت خود به قدر کافی وقت بذارین. واسه این کار شما می‌تونید یادداشت بنویسین، مدیتیشن کنین یا در مقابل آینه وایسید و از خودتون سوالاتی درباره چیجوری احساساتی که نسبت به خودتون دارین و این که چیجوری روزتون رو می‌گذرونین سوال کنین. وقتی که شما خود رو بشناسین و دوست بدارین، جذب یه رابطه سالم، مثبت و دراز مدت که خواهان اون هستین بسیار ساده‌تر میشه.

اعتماد به نفس داشته باشین

باور داشته باشین که شما شخص بزرگ و فوق‌العاده‌ای هستین و مهم نیس که بقیه در مورد شما چه فکر می‌کنن. شما مجبور نیستین کاری کنین که کاری کنین که شخص دیگری مثل شما رو دوست داشته باشین و یا عاشق شما شه، چون شما قبل از اون خود رو دوست داشته‌اید. اعتماد به نفس داشتن ویژگیه که مردم نمی‌تونن در برابر اون قابل مقاومت کرده و اون‌ها رو به مجوذب شما می‌کنه.

بر جنبه‌های مثبت تمرکز کنین ( فکرا منفی رو دور بریزین)

خود رو از شر تموم فکرا منفی… مثل این که “پیدا کردن شخص دلخواهم کار سختیه”، یا این که “به چه دلیل کسی متوجه نمی‌شه که من چقدر خوب هستم” و “هیچکی منو دوست نداره” رها کنین. شما ویژگی‌های فراوون وفوق‌العاده‌ای دارین که شما رو مهم می‌سازند و باعث می‌شن عشق و توجه بقیه رو به خود جذب کنین. بقیه متوجه شما شده و از شما تشکر می‌کنن. دور تا دور شما رو عشق فراگرفته، به اون اجازه بدین تا وارد شه.
وقتی که شما به عشق رو اجازه ورود بدین و روی مسایل مثبت تمرکز کنین، ارتعاشات شما تغییر کرده و دری واسه قانون جذب عشق باز می‌شه تا شخص مورد نظر شما رو براتون  جفت و جور کنه.

همیشه نسبت به فرصت‌های خود حواس جمع باشین

اگه می خواین جهان در جهت برآورده شدن خواسته‌های شما بکنه ، شمام باید سهم خود رو این وسط انجام بدین. این که جهان هستی عشقی که واقعا خواهان اونید رو به شما ارزانی کنه،  به خود شما و این که چقدر پذیرای ان باشین بستگی داره.
بسته به این که چقدر نسبت به فرصت‌های پیش روتون آگاه و حواس جمع باشین، ممکنه بدون این دست اون دست کردن بوجود آیند و یا کمی زمان ببره تا با اون‌ها مواجه شیم. مثلا، اگه دوستان شما همیشه از شما بخوان که جمعه شب‌ها با اون‌ها بیرون برید، اما شما همیشه درخواستشون رو رد کنین، در واقع دارین فرصت‌های خود رو محدود می‌کنین. شاید جهان هستی فقط منتظر جواب مثبت شما هستش تا شما رو به عشق زندگیتون معرفی کنه، اما شما همیشه در حال نه گفتنید.  این موضوع بسیار مهم و اثر میذاره.
فقط کافیه چشمون خود رو به طور کامل باز نگه دارین و حواس جمع باشین، و آنگاهه که می‌تونید هر آننچه در دور و بر شما در جریانه رو ببینین.
پس همیشه حاضر باشین و نسبت به فرصت‌هایی که جهان سر راهتون می‌گذارد آگاهی داشته باشین.

بدون ترس از ضربه خوردن و آسیب دیدن عشق بورزید.

ترسناکترین چیز عشق اینه که شما خود سفره دلتون خود رو به طور کامل پیش روی اون باز می‌کنین. وقتی که خودتون رو به طور کامل واسه کسی رو کنین، احتمال داره که آسیب ببینه. اگه از آسیب دیدن بترسید، ممکنه ناخودآگاه مانع از ان شید که کسی که دوستش داریم اونقدر که می‌خواهیم به ما نزدیک شه.این خطر رو قبول کنین و بی‌پرده خود رو در برابر عشق بذارین. اینجاس که عشقی که خواهان اونید رو می شه.

خوشحال باشین

لبخند و خنده بیشتر مردم رو به سمت خود جذب می‌کنه. وقتی شما اوقات شادی رو سپری کنین، بقیه متوجه می‌شن و می‌خواهند با شما وقت بگزرانند. پس کارایی رو انجام بدین که خوشحالتان می‌کنه… حال این کار تماشای یه فیلم خنده‌دار باشه، یا رفتن به پارک مورد علاقه خود واسه خوردن ناهار. از زندگیتون لذت ببر. هر چی زندگیتون سرگرم کننده‌تر و خوشحال تر باشه، سریعتر می‌تونید شخص مطلوب خود رو جذب کنین.

مثبت‌نگر باشین

بر ویژگی‌های خوب شخصی که می‌خواهید قانون جذب براتون جفت و جور کنه تمرکز کنین. به دنبال راهی باشین تا از اون ویژگی‌ها تشکر کنین. اگه احساسات منفی بین دو نفر شما وجود داشته باشه ممکنه اینکار آسون نباشه، ممکنه در اول تنها بتونین یه ویژگی مثبت رو پیدا کنین، اما اگه به کار خود ادامه بدین، کم کم آسون‌تر می‌شه. اگه الان با شخصی در رابطه هستین، باید تغییر رفتار خود رو شروع کنین تا ببینین چیجوری رفتار اون تغییر کرده و  همه چیز بین هر دوی شما شروع به بهتر شدن می‌کنه.

فرق‌ها و تضادها رو پذیرا باشین.

به خاطر اون چیزی که دارین، خوشحال باشین. چیزایی رو که خواهان اون‌هایید از یاد ببرین.  ببخشین. وقتی که بتونین در لحظه خوشحال باشین، چیزایی که خواهان اون‌هاید شروع به اتفاق افتادن می‌کنن، از جمله زندگی عاشقانه شما.

نسبت به همه عشقی که الان در زندگی تون هست سپاس‌گزار باشین

شاید شنیده‌اید که ممنون و قدردان بودن چقدر می‌تونه باعث شه نسبت به زندگی و روابطتتان احساس بهتری داشته باشین. پس جای تعجب نداره که ممنون بودن و تشکر کردن می‌تونه به جذب شریک زندگی ایده آل شما کمک کنه.
هر زمان یه هدیه عاشقانه دریافت می کنین سپاسگذار باشین . نسبت به هر نشونه کوچیکی، که نشون می ده فرد ایده آلتان به شما نزدیک و نزدیک‌تر می‌شه شکرگزار باشین. تشکر یکی از قویترین ارتعاشات احساسیه که می تونیم به اون وصل شیم. وقتی که واسه تموم اون چیزی که در زندگی خود داریم تشکر می‌کنیم، خواسته‌ها و آرزوهای ما می‌تونن بسیار سریع‌تر به سمت ما جریان پیدا کنن. هر روز چند دقیقه صرف کردن واسه نوشتن یه نامه شکرگزاری، راهی واقعا آسونه واسه این که شما در مسیرتون به سمت خواسته‌هاتون باقی بمونین.

نسبت به این که فردی بخواد ترکتان کنه راضی باشین

این یکی از سخت‌ترین بخش‌های قانون جذب عشقه، وقتی که ما  عاشق فرد خاص شده باشیم. از طرفی می‌دونین که می‌خواهید با اون شخص باشین، اما حالا به شما می‌بگیم که نسبت نسبت به از دست دادن اون فرد راضی باشین. به نظر عاقلانه نیس، مگه نه؟

اما تنها وقتی که نبودن اون فرد رو بپذیریده که، راه رو واسه قانون جذب، واسه جذب یه فرد خاص به سمت خود باز می‌کنین. تا وقتی که با نداشتن اون فرد خاص تو زندگیتون کنار نیایید، بخشی از شما مقاومت کرده و اجازه نمی‌دهد که بتونین چیزی که رو که می‌خواهید داشته باشین. این به این معنیه که با در نظر گرفتن قانون جذب، وقتی که شما نسبت به احتمال از دست دادن یه فرد راضی نباشین، ارتباطی که با اون دارین، براتون سخت میشه. شما باید نسبت به از دست دادن اون فرد خاص رضایت داشته باشین.

این چیز آسونی نیس.
واسه همینه که وقتی که می‌خواهیم با قانون جذب رو به کا ببریم بیشتر بهتره بگم: “من X یا چیزی بهتر از اونو می‌خواهم”،  یا  “من می‌خواهم با دوست پسرم من یا کسی بهتر از اون رابطه داشته باشم”. چون از کجا معلوم که شما نتونین شخص بهتری رو در زندگی خود داشته باشین؟ از کجا که شما بتونین با کسی باشین که نتونه یه روز هم بدون شما بمونه ، چه برسه به این که چند روز یه بار شما رو ببینه؟

اما هر تصمیمی که شما بگیرین ، روی کاری تمرکز کنین که شما رو خوشحال می‌کنه. همیشه درباره این که شرایط با فرد مورد نظرتون چیجوریه نگران نباشین. بلکه در مورد خودتون نگران باشین. مراقب خودتون باشین، هوای خودتون رو داشته باشین. و بگزارید که اون فرد ببینه کی رو از دست می‌دهد. قانون جذب عشقی که شما می‌خواهید رو به شما می‌بخشه.

طوری لباس بپوشید که به شما احساس قدرت بده

اگه آماده‌اید تا با عشق زندگی خود ملاقات کنین، اون لباسی رو بپوشید که باعث اعتماد به نفس شما می‌شه. این می‌تونه پوشیدن یه پیراهن به رنگ خاصی باشه که به شما احساس خوبی می‌دهد و یا به کار گیری یه نماد که معنی خاصی واسه شما داره.
وقتی که شما اونقدر گوشواره‌ها ، کفش ، کمربند و یا روسری رو بپوشید، به خود و جهان این پیغام رو می‌بدین که آماده، در دسترس و پذیرای ملاقات با شریک زندگی خود هستین. بعد از ان، ذهن خود رو آماده و پذیرای دریافت اون عشق کنین. خیلی از اوقات، فرصت‌های روبرو شدن با یه شخص خوب، پیش می‌ایند، اما واسه ما اونجوری که فکر می‌کنیم باید باشن، به نظر نمی‌رسند. واسه چیزی که برات اتفاق می‌افتد و پیش رویت ظاهر می‌شه حاضر باش و به هر شکلی که خود رو نشون داد پذیرای ان باش.

به صورت خلاصه

به وجود امدن یه رابطه ساده‌تر از اون چیزیه  که فکر می‌کنین. وقتی که هر گونه احساس تنهایی، دلشکستگی و یا هر گونه باور محدود کننده رو کنار بگزارید، ایجاد رابطه دلخواه چیزی بسیار ساده و سریع میشه.

بطور خلاصه واسه جذب عشق

  1. هر روز ۱۰ تا ۲۰ دقیقه وقت صرف شناخت خود کنین.
  2. اعتماد به نفس داشته باشین.
  3. بر جنبه‌های مثبت تمرکز کنین.
  4. همیشه نسبت به فرصت‌های پیش روتون حواس جمع باشین.
  5. بدون ترس از ضربه خوردن و آسیب دیدن عشق بورزید.
  6. خوشحال باشین و تفریح کنین.
  7. مثبت‌نگر باشین.
  8. فرق‌ها و تضادها رو پذیرا باشین.
  9. نسبت به این که فرد موردنظرتان ترکتان کنه راضی باشین.
  10. طوری لباس بپوشید که به شما احساس قدرت بده.
  11. نسبت به همه عشقی که الان در زندگی تون هست سپاس‌گزار باشین.

مطلب دیگر :
عجیب‌ترین ازدواج‌های جهان؛ وقتی عروس خانم یک لقمه نان خوردنی است