بهترین تفریح در آنتالیا ؛ پارک های آبی [آگهی رپورتاژ]

آنتالیا شهری ساحلیه که از شهرهای توریستی کشور ترکیه س. این شهر قشنگتر آب و هوایی مدیترانه ای داره و از جنوب به دریای مدیترانه می رسه. که با نام تور سواحل مدیترانه می شناسنش به دلیل تفریحات آب ای که داره از پرطرفدار ترین تورهای تابستانیه.

از مواردی که میشه به عنوان یکی از ویژگیای بسیار عالی آنتالیا درباره ش صحبت کرد وجود هتلای پنج ستاره در همه منطقه های این شهره اما پس از اون ویژگی دیگری که نظر خیلی از گردشگران رو به خود جذب کرده پارکای آبی آنتالیا هستش.

اگه قصد سفر به انتالیا رو دارین با ما همراه شید تا اطلاعات بیشتری از مهم ترین و بهترین تفریح آنتالیا بدست بیارین…

پارکای آبی آنتالیا

پارک آبی آکوا

پارک آبی آکوا بزرگ ترین پارک آبی ترکیه س که در ساحل مدیترانه  ( منطقه جنوب غربی آنتالیا ) قرار داره و امکانات تفریحی و بازی بسیار زیادی داره.این پارک استخرهای مخصوص همه سنین رو داره و علاوه امکانات مربوط به پارک آبی امکاناتی مثل رستوران, کافه, موسیقی  و فروشگاه های وسایل ورزشی رو داره و علاوه بر همه اینا یه قسمت بسیار جذاب این پارک سرزمین دلفینای اون هستش.

اگه بخوایم خلاصه ای از قسمت بندیای اونو نام ببریم سرسره ,رفتینگ,جامپینگ,استخر و رستورانا و پارک دلفینا رو می تونیم نام ببریم.این پارک در منطقه لارا,خیابون مورادپاسا قرار گرفته.

پارک آبی ریکسوس پرمیوم تروی

پارک آبی ریکسوس یکی از است که در منطقه بلک  و شرق آنتالیا قرار گرفته.البته شاید به گوشتون رسیده باشه که منطقه بلک بیشتر مناسب افرادیه که علاقه زیادی به بازی گلف دارن چون این منطقه امکانات بسیار خوبی واسه بازی گلف داره.البته معروفیت دیگه منطقه بلک به دلیل هتلای ۵ ستاره و لوکس اون هستش اما از همه اینا که بگدریم دیدن سواحل زیبای منطقه بلک هم قشنگتر ترین بخش گردش در این منطقه س.

مطلب دیگر :
۳۰ کتاب برای آشنایی با فرهنگ، هنر و صنعت ژاپنی ها

پارک آبی ریکسوس پرمیوم یکی از بهترین پارکای آبی دنیاس که هرساله ۳ میلیون بازدید کننده داره و هر فرد واسه به کار گیری امکانات و تفریحات این پارک باید دست کم ۳ ساعت زمان بزاره.

از بهترین و مهم ترین قسمتای این پارک میشه برج تروجان, گیت اصلی, سرسره, آبشار, سرزمین دلفینا و وسایل بازی اونو نام برد.

پارک آبی ددمان

پارک آبی ددمان در منطقه لارا قرار داره و از جمله مهم ترین مراکز مورد علاقه گردشگران است. این پارک آبی مساحتی بالغ بر ۶۵۰۰ مر مربع داره و در این مساحت ۲۳ سرسره بزرگ و کوچیک, رودخانه ای با ۳۵۰ متر طول, شکلای جور واجور استخرها رو در برگرفته.این پارک واسه همه گروه های سنی از کودکان تا زرگسالان مناسبه.

علاوه بر این مواردی که نام برده شد همه هتلای ۵ ستاره آنتالیا پارک آبی دارن و شما اگه هتل ۵ ستاره انتخاب کنین دیگه احتیاجی به رفتن پارکای آبی نیس.
البته هر کدوم از پارکای آبی آنتالیا جذابیت و زیبایی خاص خودشو داره و شما رو به خود جذب می کنه.

آنتالیا شهریه که در فصول گرم سال بسیار مناسب تر از بقیه فصوله اما بقیه فصول که کمی خنک تره مناسب واسه خرید است.

نشانی سایت : www.arshinparvaz.com

نشانی : تهران –  خیابون شریعتی – خیابون شهید بهشتی (عباس آباد) – نرسیده به چهار راه اندیشه –  پلاک ۴۰ -طبقه اول – واحد ۲

تلفن تماس جهت رزرو تورهای داخلی : ۸۶۰۲۶۸۹۰-۰۲۱

تلفن تماس جهت رزرو تورهای خارجی : ۸۸۴۲۳۴۶۲ -۰۲۱

در خارج از ساعات اداری می تونین با شماره ۰۹۱۲۹۴۵۳۶۶۸ ( آقای سیفی ) تماس حاصل کنین.

واسه رابطه با ما از راه تلگرام از شماره ۰۹۱۹۱۲۱۵۸۹۸ استفاده بفرمایید..