شوفاژ لورچ – رادیاتور و شوفاژ – کولر گازی اسپلیت – سینا قانعی

خرید شوفاژ لورچ

برای کسب اطلاعات در مورد شوفاژ لورچ، رادیاتور و شوفاژ و کولر گازی اسپلیت به خواندن این مطلب ادامه دهید.

 

شوفاژ لورچ

رادیاتور حوله ای

همانطور که قبلاً دیدیم، حمام ها اغلب فاقد فضا برای رادیاتورهای افقی بزرگتر هستند. و به دلیل اندازه کوچکتر، بسیاری از حمام ها باید از فضای موجود حداکثر استفاده را ببرند. به همین دلیل است که رادیاتور حوله ای می تواند مزایایی نسبت به رادیاتور عمودی استاندارد داشته باشد. توانایی آویزان کردن و خشک کردن حوله ها قطعاً یک مزیت اضافی در مورد عملکرد است.

 

رادیاتور حوله ای گرم شده فقط در حمام استفاده نمی شود. به دلیل ویژگی های کاربردی و کاربردی که دارند، به طور فزاینده ای شاهد ظهور آنها در آشپزخانه ها و راهروها هستیم.

 

رادیاتور برقی

رادیاتورهای برقی گزینه دیگری است که باید در راهنمای خرید رادیاتور خود قرار دهیم. شاید بزرگترین مزیت در اینجا این باشد که آنها 100٪ کارآمد هستند. برخلاف سیستم گرمایش مرکزی که دارای لوله‌هایی است که پانل‌ها را با آب گرم پر می‌کند، رادیاتورهای برقی به برق وصل می‌شوند و از انرژی الکتریکی برای گرم کردن قاب فلزی استفاده می‌کنند.

 

آنها همچنین می توانند به راحتی با ویژگی هایی مانند منطقه بندی حرارتی، ترموستات های معرف و کنترل های دیجیتال بسیار دقیق کنترل شوند. این جنبه ها باعث می شود که این بخاری ها در بین مشتریانی که دوست دارند برای گرمایش خانه خود برنامه ریزی کنند، مورد علاقه باشد.

 

رادیاتورهای برقی نیز بسیار کم تعمیر و نگهداری هستند و شما می توانید در هزینه لوله کشی صرفه جویی کنید. و هنگامی که صحبت از گازهای خطرناکی مانند مونوکسید کربن می شود، خطرات مشابهی با سایر سیستم های گرمایشی ندارند.

 

حمام و آشپزخانه دو اتاقی هستند که رادیاتورهای برقی بیشتر در آنها نصب می شوند. این به این دلیل است که انعطاف پذیری آنها به شما امکان می دهد اتاق های مختلف را در زمان های مختلف گرم کنید. به عنوان مثال، ممکن است نخواهید حمام در زمانی که از آن استفاده نمی کنید گرم شود. برای مثال ممکن است بخواهید رادیاتور را قبل از دوش گرفتن روشن کنید. این رادیاتورها می توانند در مواقع لزوم روشن و خاموش شوند و استفاده از آنها در خانه و مستقل از سیستم های گرمایش مرکزی آسان باشد.

 

رادیاتور و شوفاژ

چه شیری برای استفاده بهتر است؟

وقتی صحبت از شیرهای رادیاتور می شود، اینجاست که همه چیز دوباره کمی فنی می شود. یک شیر رادیاتور در سیستم رادیاتور استفاده می شود تا اطمینان حاصل شود که دمای داخل رادیاتور کنترل می شود. این نقش کلیدی در گرمایش و سرمایش یک سیستم رادیاتور ایفا می کند و به اشکال مختلف وجود دارد. انتخاب بهترین شیر برای نیازهای شما یک تصمیم بسیار مهم است.

 

انتخاب اصلی شما بین شیرهای دستی و شیرهای ترموستاتیک است. شیرهای رادیاتور دستی شیرهای زاویه دار روی رادیاتور شما هستند که صرفاً برای روشن و خاموش کردن رادیاتور وجود دارند. در این سیستم دمای رادیاتور توسط ترموستاتی که در جای دیگری و دور از رادیاتور قرار دارد کنترل می شود. شیر رادیاتور فقط برای کنترل روشن یا خاموش بودن رادیاتور استفاده می شود.

 

از طرف دیگر، شیرهای ترموستاتیک رادیاتور با حفظ دمایی که شما می خواهید روی هر رادیاتور جداگانه کار می کنند. یک ترموستات در مرکز شیر قرار دارد که وقتی روی دمای معینی تنظیم شود منبسط می شود تا وقتی به دمای مورد نظر خود برسد آب وارد رادیاتور نمی شود. برای تنظیم دما کافی است که صفحه کلید را روی دسته سوپاپ بچرخانید.

 

مطلب دیگر :
یادگیری سئو چقدر طول می‌کشد؟

محل نصب رادیاتور

ما نمی‌توانیم راهنمای خرید رادیاتور بدون صحبت در مورد موقعیت‌یابی تهیه کنیم. محل نصب رادیاتور به چند چیز بستگی دارد و لزوماً آنقدر که به نظر می رسد ساده نیست. در ابتدا، باید در نظر بگیرید که اتاق چقدر بزرگ است، چقدر فضای دیوار در دسترس دارید و همچنین تعادل اتاق را از نظر زیبایی شناختی در نظر بگیرید. اگر فضای دیوار کم است، می توانید همانطور که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم، رادیاتور عمودی را انتخاب کنید. اگر تنها جایگزین نصب یک رادیاتور افقی پشت مبل یا تخت خواب باشد، این گزینه خوبی است که باعث هدر رفتن انرژی می شود.

 

اگر پنجره های کششی با عایق ضعیف دارید، قرار دادن رادیاتور در زیر پنجره بهترین گزینه است. همانطور که هوای سرد از پنجره بدون عایق وارد می شود، هوای گرم رادیاتور بالا می رود و توسط جریان هوا منتقل می شود و به جای هوای سرد، هوای گرم را به داخل اتاق شما می راند. به همین دلیل است که اغلب رادیاتورها در زیر پنجره ها قرار می گیرند.

 

کولرگازی اسپلیت

نصب و نگهداری

برای استفاده حداکثری از کولرگازی خود، ضروری است که آن را به درستی از یک فروشنده مجاز نصب کنید. کولرگازی های تقسیم شده دارای یک واحد کمپرسور هستند در حالی که کولرگازی های پنجره، همانطور که از نام آن پیداست، به سادگی به یک پنجره متصل می شوند. در مراحل نصب نباید هیچ نقصی وجود داشته باشد و کولر گازی باید مرتب نگهداری و تمیز شود. دستورالعمل های فروشنده خود را در مورد اینکه چگونه فیلتر و سایر اجزای کولرگازی باید به طور منظم سرویس شوند را دنبال کنید.

 

ویژگی های اضافی

این روزها کولرگازی ها با انواع نوآوری های ظریف برای جذب مصرف کنندگان عرضه می شوند. این ویژگی های اضافی را می توان در تصمیم گیری شما در نظر گرفت، اما تنها پس از برآورده شدن شرایط اولیه. این ویژگی ها شامل حالت خواب، ویژگی تمیز کردن خودکار برای دور نگه داشتن رطوبت، چرخش 4 طرفه، خنک کننده سریع، جت کول و حتی ویژگی هایی مانند Mosquito Away برای مکان هایی با پشه های فراوان است.

 

علاوه بر این عوامل، می توانید قبل از خرید کولرگازی به تاریخچه برند، فروش پس از فروش و کیفیت خدمات آن نیز نگاه کنید. تهویه مطبوع قطعه ای پیچیده از ماشین آلات است که نیاز به سرویس فصلی توسط متخصصان دارد. اگر نام تجاری کولرگازی مورد نظر شما دارای شبکه سرویس دهی بهینه و پس از فروش ضعیفی نیست، ممکن است بخواهید گزینه های دیگری را بررسی کنید.

 

اگر به دنبال خرید شوفاژ لورچ هستید، یا می خواهید رادیاتور و شوفاژ های متفاوت تهیه کنید.