بررسی عطر دیور هوم پرفیوم

.estp-changedby-essin a{color:1E3FDB# !important}

عطر دیور هوم یکی از عطر های خوشبو با ماندگاری بالای شرکت دیور می باشد که مخصوص اقایان بوده و در شیشه های ۱۰۰ میلی لیتری موجود می باشد. عطر دیور هوم در سال ۲۰۱۲ تولید و روانه بازار شد، این عطر بسته بندی و ظاهر شیک و نسبتا ساده ای دارد که می تواند برای هر آقایی مناسب بوده و ایشان را راضی کند.

بررسی رایحه و نت های عطر دیور هوم

عطر دیور هوم نیز مانند همه عطر و ادکلن ها داری سه نت می باشد که به ترتیب در ترکیب عطر ظاهر می شوند که برای بررسی رایحه نیاز است که آن ها را تشریح کنیم.

نت آغازین عطر دیور هوم

پس از استفاده کردن و اسپری کردن عطر دیور هوم مردانه در نت آغازین رایحه میوه و گلی را خواهد داشت و با اسانس های ترنج و مریم گلی و اسطوخدوس بویی بسیار خوب و آرامش بخش را در فضای اطراف خود پخش خواهد کرد. اسطوخودس همانطور که از دیر باز در صنایع طبعی برای مصارف مختلف کاربرد داشته است رایحه آن نیز آرامش بخش بوده و شخص را به لذتی وصف ناپذیر در کنار رایحه های مریم گلی و ترنج که کمی تلخ می باشد دعوت می کند؛

نت میانی عطر دیور هوم

کاکائو ، کهربا و زنبغ ؛ این سه اسانس هایی می باشند که در نت میانی عطر دیور هوم استفاده شده اند و پس از رایحه ای که در نت آغازین این عطر شخص استشمام کرده است، لذت فوق العاده ای را با این رایحه ها تجربه خواهد کرد. کاکائو و کهربا و زنبغ همگی از آن دسته از اسانس هایی می باشند که رایحه ای نزدیک به هم دارند و در کنار هم قرار کرفتن آن ها ترکیب بسیار خوبی را به وجود می اورد و چه بسا که بینی شخصی در ابتدا با رایحه های گلی پر شده و سپس رایحه این سه اسانس را استشمام کند؛

نت پایانی عطر دیور هوم

همانظور که هر عطری نت آغازین دارد عطر پایانی نیز دارد، اما داشتن یک ترکیب و تناسب خوب در این سه نت می تواند رایحه ای بسیار خوب را به وجود آورد که عطر دیور هوم این امکان را به وجود آورده است که در نت های خود مردم تجربه یک رایحه لذت بخش را تجربه نمایند. در نت پایانی این عطر از اسانس های چرم و نعنا هندی و خس خس استفاده شده است که هر کدام برای خود رایحه گرمی دارد و در نتیجه آن استفاده کننده را در لحظات پایانی سرشار از انرژی می کند.

مطلب دیگر :
قیمت طراحی سایت به چه عواملی بستگی دارد؟

میزان ماندگاری عطر دیور هوم

عطر دیور هوم نسبت به دیگر عطر هایی که در رنج قیمتی این عطر قرار دارد ماندگاری خوب و قابل قبولی دارد که می تواند احساس رضایت را در هر کسی به وجود بیاورد. اما به طور ساعتی که بخواهیم بگوییم باید گفت که این عطر به طور متوسط هر ۵ ساعت یک بار باید شارژ شود تا رایحه آن جانی دوباره بگیرد. همچنین گفتنی است که میزان پراکندگی این عطر هم از بین خوب بد متوسط، امتیاز متوسط را به خود اختصاص داده است که رضایت بخش می باشد.

فصل استفاده دیور هوم

این عطر به دلیل گرم بودن طبع آن به طور عمومی در فصل های سرد مانند پاییز و زمستان باید مورد استفاده قرار گیرد چرا که پخش بوی خود را بهتر می تواند انجام دهد. البته رایحه این عطر خنک و شیرین است و این به معنی می باشد که در فصول گرم نیز می توان از آن استفاده کرد و از کیفیت آن کاسته نمی شود. طبق نظر سنجی هایی که انجام شده است عطر دیور هوم را بیشتر برای فصل پاییز و سپس زمستان مناسب دانسته اند. همچنین در نظر سنجی دیگری که برای استفاده در روز و شب انجام گرفت اکثر طرفداران این عطر معتقد بودند که دیور هوم در شب استفاده بهتری داشته است .

ادکلن دیور هوم در جعبه ای مستطیلی قرار دارد که رنگ جعبه خاکستری بوده و در جلو قسمت بالایی آن مستطیل سیاه رنگی قرار دارد که درون آن DIR HOMME نوشته شده است و پایین تر از آن نیز اطلاعاتی از عطر نوشته شده است. اما ظرف شیشه ای این عطر روشن و براق می باشد که درون آن عطری رنگی وجود دارد که لوله اسپری آن نیز مشخص می باشد. شما می توانید با در آوردن درب شیشه با فشار دادن اهرم مشکی رنگ اقدام به اسپری کردن این عطر خوشبو کنید .

 

نوع عطر    پرفیوم

برند                   دیور

عطار                فرانسوا دماشی

طبع                 گرم

سال عرضه         2014

گروه بویایی        رایحه های چرمی

کشور مبدأ         فرانسه

مناسب برای       آقایان

اسانس اولیه       پرتقال، زنبق

اسانس میانی      رز ، چرم

اسانس پایه       سدر ، چوب صندل سفید ، گل ختی ، عود

برای اطلاع از قیمت ادکلن دیور هوم و خرید آن می توانید عطر اورجینال آن را از فروشگاه عطر و ادکلن هایپر عطر با خیالت راحت تهیه فرمایید.