تهیه لوازم یدکی جیلی از تهران یدک 24

         

لوازم یدکی جیلی شامل قطعات موتوری جیلی، قطعات بدنه جیلی، قطعات گیربکس جیلی، قطعات جلوبندی جیلی و لوازم تزئینی میباشد.

 

بسیاری از قطعات یدکی جیلی نیازمند تعویض های دوره ای هستند و باید در کیلومتر های مشخصی عوض شوند.

 

همچنین برخی از قطعات در حوادث رانندگی دچار آسیب هایی میشوند که نیازمند تعویض هستند. در این موارد خرید قطعات یدکی جیلی اصلی توصیه میشود.

 

هر قطعه ای در خودرو مانند اجزای بدن عمل کرده و همکاری این قطعات با یکدیگر سبب عملکرد درست خودرو میشود. به همین دلیل، استفاده از قطعات اصلی بسیار مهم میشود.

 

اگر بخواهید برای خودروی جیلی خود از قطعات و لوازم یدکی تقلبی استفاده کنید، آن قطعه زود خراب شده و خودروی شما نیاز به تعمیر مجدد پیدا میکند.

 

فروش قطعات یدکی جیلی

 

قطعات یدکی جیلی در حقیقت همان لوازم یدکی جیلی هستند. دلایل زیادی می‌تواند ما را مجبور به تعویض این قطعات کند. تصادف و حوادث یکی از واضح‌ترین این دلایل هستند.

اما برای خرید برخی قطعات نظیر قطعات موتوری جیلی، لوازم یدکی گیربکس و حتی قطعات برقی آن نباید منتظر خراب شدن این قطعات بود.

 

بعضی از قطعات خودرو باید به طور دوره ای و در کیلومتر های مشخصی تعویض شوند.

به طور مثال قطعاتی مانند تسمه تایم، لنت ترمز، تسمه دینام، فیلتر روغن، فیلتر هوا و… قطعاتی هستند که باید به طور دوره ای تعویض شوند.

 

اگرچه تعویض به ‌موقع این قطعات حائز اهمیت است اما تعویض آن‌ها با قطعات اورجینال از اهمیت بیشتری برخوردار است. چراکه قطعه تقلبی عملکرد صحیحی در اتومبیل شما ندارد و خیلی زود خراب می‌شود.

 

خرابی زود هنگام قطعات به معنی تعمیر بیشتر است و تعمیر بیشتر سبب کاهش عمر مفید و فرسودگی زود هنگام آن خواهد شد.

 

قطعات یدکی اورجینال و اصلی جیلی

 

همانطور که گفته شده قطعات اصلی و اورجینال سلامت خودرو و عملکرد صحیح آنرا تضمین میکنند.

 

منظور از قطعات اورجینال همان قطعاتیست که توسط تولید کننده خودرو، عرضه شده و با قطعات فابریک خودرو، تفاوتی ندارد.

مطلب دیگر :
پیچ رولپلاک ساختمان بدون داربست

 

متاسفانه بازار ایران به دلایل مختلف نظیر تورم، زیاد بودن قیمت دلار، ممنوعیت ورود کالا به داخل کشور و … پر از قطعات تقلبی است.

 

این موضوع تشخیص قطعات اورجینال از قطعات تقلبی را دشوار کرده است. یکی از راه‌ها برای خرید قطعات یدکی جیلی ، دقت در خرید است.

 

در هنگام خرید باید تمام جزییات قطعه نظیر کیفیت آلیاژ، وزن قطعات، زائده‌ها و ظاهر کار و حتی نوع بسته بندی آن را در نظر بگیرید یا برای خرید قطعات یدکی جیلی به نمایندگی فروش این قطعات در تهران مراجعه کنید.

 

در این‌صورت می‌توانید قطعه اورجینال را برای اتومبیل خود خریداری کنید. به یاد داشته باشید که اگرچه خرید قطعات و لوازم یدکی تقلبی ساده‌تر است؛ اما تأثیر منفی آن در ماشین شما به مرور بروز خواهد کرد.

 

خرید لوازم یدکی جیلی

 

برای تهیه و خرید قطعات یدکی جیلی، راه های مختلفی وجود دارد. یکی از این راه ها مراجعه حضوری به بازار لوازم یدکی خودروست.

 

یکی دیگر از راه ها تهیه قطعات یدکی به صورت تلفنی است. اینکار دردسر و هزینه کمتری داشته و به راحتی قطعات به دست شما یا به دست تعمیرکارتان میرسد.

 

باید بدانید که در بازار چراغ برق نمایندگی‌های بسیاری، همانند فروشگاه لوازم یدکی تهران یدک ۲۴ برای تهیه قطعات یدکی جیلی وجود دارد.

 

اما به همان میزان نیز قطعات تقلبی در این بازار فراوان هستند. در این صورت، اگر مایل به خرید قطعات اورجینال جیلی هستید باید به سراغ فروشگاه‌های مطمئن نظیر لوازم یدکی تهران یدک ۲۴ بروید یا در مورد نحوه تشخیص قطعات اصل از تقلبی تحقیق کنید و اجناس تمام مغازه‌ها را تک به تک بررسی نمایید.