بهترین متخصص زگیل تناسلی در مشهد کیست ؟

به دنبال بهترین دکتر برای زگیل تناسلی در مشهد هستید؟

بسیار عالی ، در ادامه این بحث نکات کاملی درباره زگیل تناسلی و مشکلات همراه با آن و همچنین مهمترین نکات برای انتخاب بهترین متخصص زگیل تناسلی در مشهد را برای شما به طور کامل عنوان خواهیم کرد.

شاید شما با مشکل زگیل تناسلی مواجهید و اکنون به دنبال بهترین متخصص زگیل تناسلی در مشهد برای رفع مشکل خود در حال سرچ و جست و جو در اینترنت هستید. برای این که بدانید کدام یک از متخصصین پزشکی به عنوان بهترین دکتر برای زگیل تناسلی میتوانند به شما کمک کنند باید به چند نکته دقت کنید :

در زمینه درمان زگیل تناسلی متخصصین زنان ، متخصصین اورولوژی و متخصصین پوست فعالیت میکنند که درمان زگیل تناسلی برای بانوان در حوزه تخصصی پزشکان فوق تخصص اونکولوژی (سرطان شناسی ) زنان قرار دارد.

پس تا اینجا متوجه شدید که برای انتخاب بهترین متخصص زگیل تناسلی در مشهد میتوانید به چه پزشکانی مراجعه کنید.

از سوی دیگر با توجه به این که درمان زگیل تناسلی در مرحله اول اکثرا نیاز به حذف فیزیکی زگیل ها دارد باید مطمئن شوید پزشکی که برای این کار انتخاب میکنید هم تخصص و تجربه لازم و هم دستگاه های لازم و به روز را جهت درمان شما در اختیار دارد.

دستگاه هایی مثل الکتروکوتر ، لیزر زگیل تناسلی ، کرایوتراپی ، پلاسما تراپی و پلکسر برای زگیل تناسلی ، آر اف واژینال برای درمان زگیل تناسلی و ….

پس متوجه شدید که برای انتخاب بهترین دکتر برای زگیل تناسلی در مشهد باید به این نکات توجه کنید که پزشکی که انتخاب میکنید هم تخصص و تجربه لازم و هم دستگاه های به روز و مورد نیاز را برای درمان مشکل شما در اختیار داشته باشد.

اینجاست که میتوانید مطمئن باشید که بهترین متخصص برای درمان زگیل تناسلی در مشهد را پیدا کرده اید.

قبل از آن که وارد مباحث علمی در خصوص این که اصلا بیماری زگیل تناسلی چیست و از کجا می آید شویم میخواهیم یک نکته را خاطر نشان کنیم که در تصمیم گیری شما برای یافتن بهترین متخصص برای درمان زگیل تناسلی در مشهد کمکتان کرده باشیم .

بدون اغراق شاید دکتر دیانا حسینی متخصص زنان و زایمان ، فوق تخصص جراحی سرطان های زنان و مسترکورس جراحی زیبایی زنان از آکادمی جراحی زیبایی آمریکا بهترین متخصص زگیل تناسلی در مشهد جهت رفع و درمان زگیل تناسلی باشند.

چرا؟  چون در کنار داشتن تخصص و دانش کافی در این زمینه ، با در اختیار داشتن بهترین و به روزترین دستگاه های حوزه درمان زگیل تناسلی و به روزترین متدهای حذف و ریشه کن کردن این زگیل های تناسلی ، میتوانید این اطمینان را داشته باشید که بهترین نتیجه با بالاترین درصد بهبود را تحت درمان ایشان کسب خواهید کرد.

تخصص و دانش در کنار در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات به روز درمانی نکات مهم در انتخاب بهترین پزشک برای درمان زگیل تناسلی در مشهد هست که باید به آن توجه کنید.

از این نکات میگذریم و وارد این بحث میشویم که اصلا زگیل تناسلی چیست ؟

از کجا می آید و با ما چه میکند و چطور میشود از ابتلا به زگیل تناسلی پیشگیری کرد ؟

زگیل تناسلی یک عفونت شایع مقاربتی است که از طریق رابطه جنسی واژینال و مقعدی،  وسایل جنسی مشترک و به ندرت از طریق رابطه جنسی دهانی منتقل می شود.  زگیل تناسلی زائده های نرمی هستند که روی اندام تناسلی ظاهر می شوند.  بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC)، زگیل تناسلی یا همان   HPV شایع ترین بیماری در بین همه بیماری های مقاربتی است.

همه افرادی که از نظر جنسی فعال هستند در برابر عوارض HPV از جمله زگیل تناسلی آسیب پذیر هستند.

از بهترین دکتر زگیل تناسلی مشهد میپرسیم که علائم شایع زگیل تناسلی چیست ؟

مطلب دیگر :
خریدار ضایعات آهن

– یک یا تعدادی توده بدون درد در اطراف واژن، آلت تناسلی یا مقعد

– خارش یا خونریزی از ناحیه تناسلی یا مقعد

– شریک جنسی که زگیل تناسلی دارد، حتی اگر علائمی نداشته باشید

زگیل تناسلی می‌تواند روی دیواره‌های واژن، ناحیه بین دستگاه تناسلی خارجی و مقعد رشد کند. در مردان، ممکن است در نوک یا ساقه آلت تناسلی، کیسه بیضه یا مقعد ایجاد شوند.  تورم های کوچک، گوشتی، قهوه ای یا صورتی در ناحیه تناسلی شما شکلی شبیه گل کلم که به دلیل نزدیکی چند زگیل به هم ایجاد می شود خارش یا ناراحتی در ناحیه تناسلی .

نحوه انتقال زگیل تناسلی :

ویروس زگیل تناسلی می تواند حتی زمانی که هیچ زگیل قابل مشاهده ای وجود نداشته باشد منتقل شود. بسیاری از افراد مبتلا به این ویروس علائمی ندارند اما همچنان می توانند آن را منتقل کنند. پس از ابتلا به عفونت، ممکن است هفته ها تا چندین ماه طول بکشد تا علائم ظاهر شوند.

ممکن است از راه های زیر به زگیل تناسلی مبتلا شوید :

  • تماس پوست به پوست، از جمله رابطه جنسی واژینال و مقعدی
  • به اشتراک گذاشتن وسایل جنسی
  • رابطه جنسی دهانی، اما این مورد نادر است.
  • ویروس همچنین می‌تواند از مادر در هنگام تولد به نوزاد منتقل شود، اما نادر است.
  • بوسیدن و وسایل مشترک مانند حوله، کارد و چنگال، فنجان یا صندلی توالت عموما باعث اتتقال زگیل تناسلی نمیشوند.

 

جهت پیشگیری و جلوگیری از ابتلا به زگیل تناسلی چه کنیم؟

بعضی از اقدامات پیشگیرانه عبارتند است از:

  • اجتناب از مقاربت بدون حفاظت جنسی با شرکای جنسی متعدد.
  • در صورت مقاربت، از روش های فیزیکی جلوگیری از بارداری استفاده نمایید.
  • منطقه تناسلی را خشک و تمیز نگه دارید.
  • برای جلوگیری از تعرق بیش از حد و افزایش گردش هوا در ناحیه تناسلی از لباس زیر پنبه ای استفاده کنید.
  • زگیل را لمس یا زخم نکنید و حتی آن را فشار ندهید.
  • از خارش محل زگیل اجتناب نمایید.

ویروس پاپیلومای انسانی پرخطر (ویروس زگیل تناسلی) عامل 99 درصد موارد سرطان دهانه رحم است. علیرغم روش های پیشگیری موجود از طریق واکسن ویروس زگیل تناسلی و دو روش غربالگری، زنان همچنان در سراسر جهان بر اثر سرطان دهانه رحم می میرند.

سرطان دهانه رحم قابل پیشگیری است، اما به دلیل میزان غربالگری پایین، تعداد زیادی از زنانی که مبتلا به ایدز هستند را تحت تاثیر قرار می دهد.

دستورالعمل‌های فعلی توصیه می‌کنند که غربالگری پاپ برای زنانی که مبتلا به ایدز هستند نباید دیرتر از ۲۱ سالگی یا ظرف یک سال از شروع فعالیت جنسی شروع شود. برای کسانی که نقص ایمنی ندارند، غربالگری پاپ از 25 سالگی شروع می شود.

دانش سرطان دهانه رحم و ویروس زگیل تناسلی

به طور خاص از نظر دانش کلی خود در مورد سرطان دهانه رحم و ویروس زگیل تناسلی، اکثر زنان به طور دقیق عوامل خطر سرطان دهانه رحم را با استناد به رفتارهای سبک زندگی مانند سیگار کشیدن و داشتن رابطه جنسی محافظت نشده شناسایی کردند.

آنها همچنین دریافتند که داشتن ایدز و انجام ندادن آزمایش پاپ طبق توصیه شده خطر ابتلا به سرطان دهانه رحم را افزایش می دهد .

روش های پیشگیری که توسط زنان شناسایی شد شامل فعالیت جنسی ایمن، تغذیه سالم، ورزش، و دریافت واکسن ویروس زگیل تناسلی بود .

در انتها به شما بانوان عزیز مشهدی مجدد یادآور میشویم که دکتر دیانا حسینی بهترین متخصص زگیل تناسلی در مشهد هستند و با دستگاه های به روز و مدرن برای درمان زگیل تناسلی در خدمت شما بانوان گرامی خواهند بود.