طراحی وبسایت پزشکی

بسیاری از پزشکان بدون داشتن هدف و استراتژی خاص اقدام به سفارش طراحی وبسایت پزشکی می کنند، در نتیجه زمان رسیدن به یک وب سایت پزشکی ایدهآل و مورد انتظار پزشک بسیار طولانی خواهد شد.بنابراین توصیه می شود قبل از طراحی سایت پزشکی به موارد زیر توجه کنید و جمع بندی این موارد را ملاک عمل شروع طراحی قرار دهید.

1- استراتژی کلی وب سایت خود را بر اساس نوع تخصص مشخص کنید.همواره توصیه ما در بخش مشاوره لارن مارکتینگ تخصص گرایی و توجه به اصول نیچ مارکتینگ است که می تواند راهکاری مهم در افزایش قدرت برندسازی شما باشد .
2- عکس هاو فیلم هایی را از نمونه کارهای درمانی خود آماده نمائید که کیفیت بالایی داشته باشد.زیر ساخت های لازم  جهت تامین محتوای با کیفیت را فراهم کنید .
3- آدرس دقیق و شماره های تماس مرکز را به دقت تنظیم نمائید.
4- حتماً آدرس مرکز خود را در Google location ثبت نمائید.
5- عکس هایی را از خودتان ارائه دهید، این مورد در پرسونال برندینگ پزشکی شما نقش مهمی دارد.
6- متنی کوتاه را در خصوص درباره ما تنظیم نمائید.
7- کلیه راه های ارتباطی با مطب یا کلینیک را مشخص نمائید.
8- حداقل 10 عدد مقاله مرتبط با تخصص خود را با عکس های داخلی مرتبط آماده کنید.
9- سعی کنید جهت شناخت بیشتر افراد با مطب شما عکس ها، فیلم ها و تور 360 درجه از مطب یا مرکز درمانی را آماده سازی کنید.
10- امکانات ویژه و مزیت های رقابتی مرکز درمانی خود را به صورت کامل در قالب متن، عکس، فیلم آماده سازی کنید.
11- راه های اتصالی شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام را فراهم نمائید.
12- لیستی از کلمات کلیدی که انتظار دارید مورد توجه قرار گیرد را آماده کنید، این لیست نقش مهمی را در استراتژی سئوی پزشکی سایت شما خواهد داشت.

 

در طراحی سایت پزشکی از سرورهای قابل اعتماد استفاده کنید.

همواره با سایت هایی مواجه شده اید که سرعت بارگذاری آن ها کند است و یا شاید با خطاهای عدم لود سایت مواجه شده باشید. اگر این اتفاق هنگام مراجعه یک بیمار به سایت شما رخ دهد، احتمالاً آن را از دست خواهید داد.
از طرفی خزنده های موتور جستجوگر گوگل نیز نسبت به کندی سایت و عدم لود آن بسیار حساس هستند و نمرات منفی شامل حال سایت شما خواهد شد.بنابراین حتماً جهت لود سریع سایت خود علاوه بر در نظر گرفتن استانداردها به استفاده از سرورهای با کیفیت و قدرتمند نیز توجه ویژه ای  داشته باشید.

مطلب دیگر :
نکاتی که برای خرید آینه قدی، میز آرایش و میز تلوزیون باید در نظر بگیرید

 

برای طراحی وب سایت پزشکی خود از امکانات روز استفاده کنید.

سعی کنید در طراحی سایت پزشکی از جدیدترین پوسته های سایت در قالب های مختلف وردپرس استفاده نمائید،در انتخاب پوسته و قالب سایت به این نکته توجه داشته باشید که قالب دارای تعداد نصب قابل توجهی باشد و بروزرسانی های متوالی و نزدیک به هم را دارا باشد . سبک نمایش نمونه کارها و فیلم های شما در سایت پزشکی بسیار مهم است، علاوه بر این شما می توانید از افزونه های ویژه ای جهت نوبت دهی مطب خود هم چنین ارتباط مستقیم بیمار با پزشک نیز استفاده نمائید.

در طراحی سایت پزشکی چشم اندازی هم به سئو سایت پزشکی داشته باشیم.

ساخت یک وب سایت پزشکی باید به گونه ای باشد که زیرساخت های بهینه سازی موتورهای جستجو یا همان سئوی پزشکی وجود داشته باشد تا بتوانید هر زمان که قصد آن را کردید شرایط محیا باشد.
باید به این نکته توجه داشته باشید که تنها داشتن یک وب سایت پزشکی در قالب یک پوسته زیبا کمکی به جذب بیماران بیشتر در مطب و کلینیک شما نمی کند. این بهینه سازی کلمات کلیدی در حوزه تخصص شما است که به مرور زمان بازدید سایت شما را افزایش می دهد و منجر به افزایش بیماران شما می شود.

 

در طراحی سایت پزشکی نگاه بیمار را در نظر داشته باشید

یک وب سایت پزشکی مؤثر و کاربردی باید به گونه ای باشد که بیماران با چند کلیک ساده به مطالب و موارد مورد نیاز خود برسند، اطلاعات به صورت کاربردی و در دسترس باشد. مطالعات نشان داده است که بازدید کنندگان یک وب سایت باید بتوانند اطلاعات را در عرض 5 الی 10 ثانیه پیدا کنند.جهت افزایش کیفیت سایت پزشکی، از مقالات با کیفیت بالا با تصویر پزشکی، عکس یا فیلم مناسب استفاده کنید.