اهمیت کنترل نهایی آسانسور

 

در سال های گذشته کنترل نهایی آسانسور توسط افراد متخصص شرکت های فروشنده صورت می گرفت و تا زمانی که اشکالات و معایب آسانسور برطرف نمی شد، اجازه بهره وری از آن را به کارفرما و ساکنین نمی دادند. بعد از تحویل آسانسور شرکت نصاب به مدت یک سال مسئولیت سرویس و نگهداری آسانسور را عهده دار می شد. در این مدت زمان اگر در آسانسور مشکلی پدیدار می شد، شرکت فروشنده موظف به برطرف نمودن این مشکلات می شد. در آن زمان برخی از کارفرمایان با شرکت ها به علل مختلف در رابطه با خرابی آسانسور دچار اختلاف می شدند. این تنها به دلیل نبود ساز مان نظارتی و پاسخگویی بود. اما بعد از تاسیس سندیکا و بوجود آمدن هماهنگی بین ارگان های ذیربط و سازمان استاندارد، مشکلات بین شرکت ها و کارفرمایان کمتر شد.

بعد از آن برای بهره وری از آسانسور، می بایست گواهی تآییدیه نصب آسانسور و بهره برداری از آن توسط شرکت های بازسی مورد تأیید اداره استاندارد می شد. و تا زمانی که گواهی نامه استاندارد صادر نمی شد، ساکنین اجازه استفاده از آن را نداشتند.  در حال حاضر حتی برای گرفتن پایان کار ساختمان از شهرداری نیز، نیاز به گواهی نامه آسانسور می باشد. با این همه باید دانست که بازرسی و کنترل کیفی آسانسور چقدر پر اهمیت است.

بهترین شرکت آسانسور در ایران

همانطور که می دانید شرکت های آسانسور مختلفی در سراسر ایران مشغول به فعالیت می باشند. در طول تاریخ صنعت آسانسور در ایران، متخصین و دانشمندان و کارشناسان در این زمینه با بکار بردن فناوری و تکنولوژی مدرن تلاش نمودند تا استفاده از آسانسور را برای مردم راحت تر کنند. امروزه شرکت های مختلفی می کوشند تا از نظر ایمنی و حفاظت در نصب و راه اندازی آسانسور پیشرو باشند. این امر حس رقابت را در بین شرکت ها برمی انگیزد. کارشناسان و متخصصین شرکت ها تلاش می کنند تا در بازار صنعت آسانسور بالاترین امتیاز را از لحاظ کیفیت و مرغوبیت محصولات خود و ایمنی و خدمات رسانی سریع و … به خود اختصاص دهند و همواره برای حفظ رتبه و مقام خود در بازار کشور می کوشند.

مطلب دیگر :
کاملترین مجموعه فرهنگ لغت کوچه بازاری فارسی قسمت پانزدهم

به این طریق که از صفر تا صد فعالیت های دیگر شرکت ها تحقیق به عمل آورده

و با یک برنامه ریزی تأثیر گذار در تمام مراحل فعالیت خود از دانش نوین بهره برده تا جایگاه بلندی در بازار سراسر کشور کسب کنند.

اما همانطور که پیشتر گفته شد، شرکتی به موفقیت بیشتر دست پیدا می کند که،

تمامی قوانین و ضوابط را که در سازمان سندیکای آسانسور معین شده رعایت نموده

و تمامی امورات را براساس قوانین سازمان استاندارد ملی ایران انجام دهد.

در این صورت می توان به آن لقب بهترین شرکت آسانسور در ایران را داد.