۵ قانون در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای فروشی به یادماندنی

امروزه شبکه های اجتماعی نه فقط یه میدون واسه سرگرمی، بلکه میدونی واسه رقابت برندا و صاحب نامانیه که مدتا هستش کار و کاسبی خود رو از راه فضای مجازی و تجارت الکترونیک پیش می برن. این میدون اون قدر پر طرفدار و پر ماجرا هستش که هیچ برندی نمی تونه در حالی که هیچ استفاده ای از امکانات رایگان و بدون مرز اون نکرده خیلی راحت از کنار اون بگذره.
فعالیت در شبکه های اجتماعی واسه سرگرمی و فقط اهداف شخصی احتیاجی به تخصص نداره و هر کسی با درسای کوتاه خود کم کم راه و کار به کار گیری اونو فرا میگیره؛ اما فعالیت به نفع برند و کسب وکار چیزی رقابت برانگیز و زمان گیره که شاید بدون گذشته قبلی در بازاریابی شبکه های اجتماعی موفق نشید.
نقطه ورود شما به این میدون اول آشنایی با ۵ قانون در بازاریابی شبکه های اجتماعی است. کم کم این روند با مطالعه ادامه مطالب در این بخش قوت میگیره.

قوانین بازاریابی در شبکه های اجتماعی

بعضی از قوانینی که قبل از شروع باید اونا رو مورد به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین عبارتند از:
قانون اول: خوب گوش دادن
در دقیقا مثل بازاریابی محتوا باید به ندای درون و خواست مشتریان توجه داشت. روش این گوش سپردن هم فرق داره. بعضی از راه تعامل با کاربران در قسمت کامنت یا نظرات مبادرت به صحبت کردن با افراد می کنن تا بفهمن ایده آلای کاربر امروزی چه چیزیه.

بازاریابی محتوا

قانون دوم: خوب تمرکز کردن
تموم خدماتی که ما در و در کنار ارائه می دیم با برندینگ در تعامله. یکی از اهداف فعالیت در شبکه های اجتماعی همین است که به زودی با دقیق شدن و فوکوس کردن روی اهدافتون به دست میاد.
قانون سوم: بالا بردن کیفیت کار
کیفیت کمیت به دنبال می آورد. داشتن هزار ارتباطی پایداری که مطمئنین در آینده بازم واسه خرید به شما مراجعه میکنن بهتر از ۱۰ هزار رابطه بی سرانجامیه که فقط وقت و سرمایه شما رو تلف کرده.
قانون چهارم: صبر واسه نتیجه گرفتن
دقیقا مثل سئو زمانبره. هیچی در جامعه مجازی خود به خودی اتفاق نمی افته مگه با صبر و صبر کسی که پشت همه این تلاشا وایس تاده. فاصله زیادی رو واسه نتیجه گرفتن باید طی کنین که بعضی وقتا الکی می شه؛ اما ارزش امتحان کردن رو داره.
قانون پنجم: تاثیرگذاری و تاثیرپذیری
به دنبال کسائی باشین که از شما امواج دریافت می کنن؛ امواجی مثبت که اونا رو به سمت شما مایل می کنه. واسه تاثیرگذاری از روی زور و اینکه دیگه چاره ای نیس باید از مشتریان تاثیر قبول کرد و کمی منعطف تر بود.

Related articles

چطوری فشار خون‌مان را پایین بیاوریم؟

چاقی موجب فشارخون می شه. دلایل زیادی واسه فشارخون تشخیص داده شده، که هم درمان و هم تغییر در سبک زندگی رو می طلبد، کاهش وزن، بخش مهمی از این تغییرات در سبک زندگیست که به مدیریت و کاهش فشارخون کمک می کنه. سه مورد زیر نه فقط به کاهش فشارخون در افراد گرفتار به […]

Learn More

چه عواملی موجب بالا رفتن کلسترول خون می شود؟

به گزارش گروه علمی، پزشکی باشگاه خبرنگاران به نقل از نشریه ساینس دیلی، محققان کانادایی با انجام بررسی های خود به این نتیجه رسیدن پروتئین رزیستین، تولید LDL رو در سلول های کبدی آدم زیاد کرده و هم اینکه با تخریب گیرنده های LDL در کبد، توانایی کبد رو در نابود کردن کلسترول بد خون […]

Learn More

چرا قاعدگی عقب می افتد؟

به گزارش آلامتو و به نقل از علم ورزش؛  بیشتر خانوما با تأخیر در دوره قاعدگی دچار استرس می شن، به خصوص اگه آمادگی مادر شدن رو نداشته باشن. اما دلایل بسیاری نمی تونه روی سیکل قاعدگی خانوما اثر داشته باشه. پس تنها دلیل بارداری نیس. در این مطلب با ما همراه باشین تا با […]

Learn More