چه بخوریم تا چاق شویم؟

آدمایی که کمبود وزن دارن ضعیف تر هستن و  ممکنه به بیماریای مختلفی دچار شن در حالی که با کمی غذا خوردن می تونن به وزن دلخواهشون برسن.

بهترین موادی که واسه چاق شدن می تونین استفاده کنین عبارتند از:

گردو:

گردو یکی از آحیل هاییه که به شما کمک می کنه تا خیلی سریع و طبیعی چاق شید. اندازه امگا۳ در این ماده خیلی زیاده و از بیماریای جور واجور در بدن شما جلوگیری می کنه.

دانه های مغذی:

از جمله دانه های مغذی می تونیم به تخم کتون، دانه هندوانه، شاه دانه و کنجد اشاره کنیم که هر کدوم اونا دارای اسیدهای چرب به درد بخور واسه بدن هستن و به شما در چاق شدن کمک به سزایی می کنن.

شیر پرچرب:

شیر به تنهایی می تونه خیلی از بیماریای بدن رو نابود کرد ولی خیلی از پزشکان نوع کم چرب اونو پیشنهاد می کنن شیرپرچرب تموم خواص شیر رو داره و گزینه مناسبی واسه افرادیه که میخوان چاق شن.

روغن زیتون:

هیچ پزشکی رو پیدا نمی کنین که روغن زیتون رو پیشنهاد نکنه. این روغن نه فقط به شما در چاق شدن کمک می کنه بلکه از بیماریای قلب و عروقی هم پیشگری می کنه.

سیب زمینی:

منبعی بزرگ از کربوهیداراتا و هم اینکه پر از مواد مغذی که همیشه به عنوان یه ماده چاق کننده از اون نام برده می شه.

لوبیا:

لوبیا پر از پروتئینه و با کالری زیادی که داره می تونه انرژی شما رو واسه کارای سخت تامین کنه و هم اینکه به شما در چاق شدن هم کمک به سزایی می کنه.

اگه می خواین اشتهایتان زیاد شه،پیشنهاد می کنیم این میوه رو استفاده کنین:

انجیر پر از پتاسیم و تأمین کننده سلامت کودکان ضعیفه و واسه کم خونی و درمانی بی اشتهایی خوبه.میوه ای مقوی و شیرینه که منبع خوبی از پتاسیم، منیزیم، کلسیم، فسفر و ویتامینای C ،B، A هستش.

۱۹ بهترین روش زیاد شدن وزن اصولی

بهترین میان وعده ها واسه زیاد شدن وزن

زیاد شدن وزن باشگاه خبرنگاران رژیم غذایی