چربی سوزی هنگام خواب

loseweight

واسه اینکه بتونین موقع استراحت هم چربیای اضافی خود رو بسوزونین باید سرعت سوخت و ساز (متابولیک) بدن خود رو زیاد کنین.

بهترین راه واسه رسیدن به این هدف افزایش جرم عضله در بدنه. واسه افزایش عضله در بدن خود لازم نیس حتماً تمرینات شدید بدنسازی رو انجام بدین. کافیه تمرینات ایست ورزی رو انجام بدین. یعنی در گروه های جور واجور عضلانی رو به مدت چند ثانیه منقبض کنین و بعد چند ثانیه استراحت کنین و این کار رو باید دست کم ۳ــ۴ بار در هفته انجام بدین.

تمریناتی که از چندین گروه عضلانی استفاده می کنن انجام بدین.

نرمشا و تمرینات ورزشی که از چندین گروه عضلانی استفاده می کنن اثر بیشتری بر سوخت و ساز بدن شما دارن. موقع ورزش حتماً این نوع تمرینات رو در فعالیتهای خود جای بدید. از تمریناتی که چندین گروه عضلانی رو درگیر می کنن میشه به اسکات (نشستن و پا شدن با وزنه یا بدون وزنه) پرس سینه، دوی سرعت و … اشاره کرد.

تمرینات مقوی قلب رو انجام بدین.

هر چی نرمشایی رو که سب قوی شدن قلب شماس بیشتر انجام بدین راحتتر فعالیت می کنین و در عین حال افزایش قدرت قلب شما دلیل بالا رفتن سرعت سوخت و ساز بدن شما می شه.

از انجام تمرینات استقامتی شدید دوری کنین.

تمرینات استقامتی دراز مدت دلیل کوچکتر شدن عضلات شما می شن. و عضلات کوچکتر به معنی متابولیسم کندتره. یادتون باشه عضله بزرگتر و قوی تر سرعت سوخت و ساز رو زیاد می کنه.

عضلات احتیاج به استراحت دارن.

اگه تمرینات قدرتی و قلبی انجام می دید یادتون باشه به عضلات خود فرصت بازیابی و بهبودی بدین مثلاً می تونین در برنامه خود یه روز ورزش کنین و یه روز استراحت و در روزای ورزشی یه روز رو به تمرینات قدرتی اختصاص بدید و یه روز رو به تمرینات قلبی.

بهترین ادویه واسه چربی سوزی

دلیل کم نشدن وزن چیه؟

بازنشر رژیم لاغری کاهش وزن