بهترین روش اصلاح ، تیغ یا ماشین اصلاح؟                                                

تراشیدن ریش یکی از مهمترین مسایل آرایشی آقایان به حساب می آید اما اگر می خواهید پوست خوب و چهره ای زیبا داشته باشید، حتی با روشهای گوناگون اصلاح صورت، باید مراقب پوست خود باشید و از آسیب رسانی به آن جلوگیری کنید. انتخاب یک روش مناسب برای اصلاح صورت به  ۳ عامل اصلی از قبیل: هزینه، نوع کارکرد و نتیجه حاصل از آن بستگی دارد. تیغ زدن موها تاثیری بر ضخیم شدن و افزایش رشد موها ندارد، اما موجب می شود موی شما در حال استراحت به فاز فعال برود. پس تفاوتی ندارد که از تیغ استفاده می کنید یا ماشین اصلاح صورت ، مطلبی که اهمیت دارد در نظر گرفتن نوع پوست شما متناسب با با یکی از این دو روش می باشد.

استفاده از تیغ به سال ها قبل برمی گردد و امروزه هم اصلاح صورت با تیغ یکی از کارهای روزمره برای برخی آقایان است و هیچ چیز مانند صورتی صاف و اصلاح شده ، به آن ها اعتماد به نفس شروع یک روز کاری را نمی دهد. شاید تیغ اصلاح قدیمی‌ترین و حتی پرطرفدارترین وسیله‌ی اصلاح صورت باشد اما نمی‌توان گفت بهترین وسیله است.

 

 

هرچند که تیغ ها، اصلاح های کوتاه تر و تیز تری را تحویل می دهند اما مکانیزم برش مو توسط ریش تراش های الکتریکی در طول سال ها دچار تغییرات بزرگی شده است و هم چنان شرکت های تولید کننده ماشین اصلاح برای تکنولوژی های مخصوص در طراحی تیغه رقابتی‌تنگاتنگ دارند. فیلیپس با طراحی اولین ریش‌تراش چرخشی، ابداعی بزرگ برای اصلاح موهای صورت از ته داشت که تا امروز این نوع طراحی با موفقیت ادامه داشته است .

مطلب دیگر :
روش افزایش ماندگاری عطر

مرتب کردن موهای صورت یک کار همیشگی و وقت گیر برای آقایان است بنابراین همیشه به دنبال راهی آسان تر برای انجام این کار هستند . ماشین های اصلاح راحت و خوش دستند و علاوه بر سرعت کار اصلاح و یک دست شدن آن ، به راحتی خط های دلخواه در صورت را بدون گرانی بابت خراش صورت را برای شما ایجاد می کنند. به همین دلیل مردان بیشتر و بیشتری به دلیل سهولت استفاده و سرعت عمل ، تصمیم به استفاده از آن ها می گیرند.

درست است که اختلاف زیادی بین قیمت یک تیغ اصلاح با  قیمت یک ماشین اصلاح  وجود دارد اما ویژگی های متقاعد کننده خوبی برای خرید دارند . فراموش نکنید که استفاده از ماشین اصلاح هم چند روز در میان و با فاصله باشد تا پوست صورت کمی استراحت کرده و شاداب بماند.

جهت مشاهده لوازم برقی و پیرایش به فروشگاه مراجعه فرمائید