خرید لایک و فالوور ارزان برای اینستاگرام

بازاریابی شبکه های اجتماعی ابزاری در مسیر دیجیتال مارکتینگفراموش نکنید که تنها شبکه های اجتماعی را پلت فرم بازاریابی برای کسب و کار خود قرار ندهید، بلکه بازاریابی شبکه های اجتماعی را به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغات و گسترش کسب و کار خود در فضای آنلاین انتخاب کنید. باید به موضوع بازاریابی شبکه های اجتماعی در تصویر بزرگتری به نام دیجیتال مارکتینگ نگاه کرد. برای بهتر دیده شدن کسب و کارتان رعایت چند مورد زیر را به شما پیشنهاد می کنیم:

سایت شما باید از طراحی مناسبی برخوردار باشد، در ارتباط با موتورهای جستجو، بهینه باشد و با استفاده مناسب از کلمات کلیدی مهم در محتوای آنها رتبه و جایگاه مناسبی برای شما ایجاد کند.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بصری قدرتمند

اینستاگرام یک روش ابداعی برای بازاریابی سایت کسب وکار شما و یک شبکه اجتماعی بصری است، به این معنا که شما برای تامین محتوای خود باید عکس و یا ویدئو به جای متن استفاده کنید و می توانید کسب و کارتان را به مخاطبین نشان دهد. شرکت ها و یا افراد مختلفی جهت معرفی برند، افزایش ترافیک سایت، کسب مشتریان جدید، معرفی خدمات و … از این ویژگی اینستاگرام استفاده می کنند.

بر اساس آماری که خود اینستاگرام منتشر کرده است، ۶۰ درصد از افراد با محصولات جدید از طریق تبلیغات اینستاگرام آشنا شده اند و ۷۵ درصد از آن ها تحت تاثیر تبلیغ خرید انجام داده اند.

این رسانه اجتماعی منبع بسیار بزرگی از کاربران را دارد و اگر تلاش کافی بر روی آن انجام شود، می تواند یک کانال عالی برای کسب وکار شما باشد. اینستاگرام می تواند بخش قدرتمندی از استراتژی کلی بازاریابی رسانه های اجتماعی شما نیز باشد. شما می توانید به کمک این پلتفرم درآمد برند خود را افزایش دهید.

 

تبلیغات در اینستاگرام

نقش شبکه های اجتماعی در بازاریابی دیجیتال

امروزه با گسترش دیجیتال و اینترنت، توجه اکثر کمپانی های بزرگ کامپیوتری و اینترنتی به ارائه خدمات شبکه های اجتماعی، رسانه های گروهی، پورتال های وب و… جلب شده است. برنامه نویسان وب و اپلیکیشن، این روزها بسیاری از هزینه و انرژی خود را صرف تاسیس و راه اندازی شبکه های اجتماعی کرده اند.

 

تعدد و ویژگی های مختلف شبکه های اجتماعی باعث شده که هر کسی با توجه به علایق، نیازها، سلایق و… به یک یا چند شبکه اجتماعی علاقه مند باشد و در این شبکه های اجتماعی فعالیت کنند. گستره و جذابیت های هر یک از این شبکه های اجتماعی باعث شده که مردم با هر سن و سال، جنسیت، نژاد، عقاید و… حتی برای پر کردن اوقات فراغت دست به دامان این شبکه های اجتماعی شوند.

محبوبیت و مقبولیت هر یک از این شبکه های اجتماعی به نوبه خود سبب شده است که کسب و کارها و برندهای مختلف در هر زمینه ای برای بازاریابی، تبلیغات، شناختن خود به مخاطبان، عرصه محصولات و خدمات و… فعالیت های عظیمی را در این شبکه های اجتماعی متمرکز کنند.

خرید لایک اینستاگرام

لزوم فعالیت بازاریابی در شبکه های اجتماعی

امروزه دسترسی به فضای اینترنت و برنامه های اینترنتی، برای همه فراهم شده است. اگر تا بیست سال پیش، تنها عده قلیلی اینترنت را می شناختند و از آن استفاده می کردند، این روزها حتی بچه های خردسال نقاط دور افتاده کره زمین نیز برای سرگرمی و آموزش از اینترنت استفاده می کنند.
اگر تا بیست سال پیش، استفاده از اینترنت تنها محدود به کارهای ابتدایی می شد، امروزه مردم برای خرید وعده غذایی خود از اینترنت استفاده می کنند، برای پیدا کردن کوتاه ترین مسیر به خانه جدید دوستشان از اینترنت بهره می برند و حتی در اوقات بیکاری نیز در اینترنت می چرخند!

مطلب دیگر :
خرید رپورتاژ آگهی از تسمینو

از این رو برای همه برندها و کسب و کارها واضح است که برای شروع یا ادامه کسب و کار دیجیتال خود باید فعالیت گسترده و مفیدی در فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی و رسانه های گروهی داشته باشند و اگر به این موضوع بی تفاوت باشند یا فعالیت حساب شده و با برنامه ای نداشته باشند، نه تنها در ایجاد رغبت میان مخاطبان جدید عاجز می مانند، بلکه مشتریان قدیمی خود را نیز از دست می دهند.

 

در مقاله های قبل گفتیم که اولین اقدام در زمینه بازاریابی دیجیتال، ایجاد یک وب سایت برای معرفی بهتر و بیشتر برند و تولید محتوای بازاریابی در این بستر است. همچنین گفتیم که این اقدام به تنهایی کافی نیست و باید که اقدامات دیگری هم صورت گیرد تا بازاریابی دیجیتال کسب و کار شما مفید و سودآور باشد. یکی از این اقدامات، فعالیت با برنامه و مستمر در شبکه های اجتماعی است.

تبلیغات اینستاگرام

نتایج فعالیت در شبکه های اجتماعی

داشتن یک حساب کاربری فعال در هر یک از شبکه های اجتماعی، مخاطبان را بیشتر و بهتر با برند و کسب و کار شما آشنا می سازد. اگر تا سی سال پیش، تبلیغات رادیویی و تلویزیونی، نام برند شما را سر زبان ها می انداخت، امروزه فعالیت خلاق و دائمی شما در شبکه های اجتماعی باعث معرفی کسب و کارتان می شود. برعکس، اگر شما در هیچ یک از این شبکه های اجتماعی فعالیت نداشته باشد یا فعالیت شما کم باشد، مطمئن باشد که مردم از شما دست خواهند کشید و به برندهای رقیب روی خواهند آورد.

فعالیت مستمر و گذاشتن پست های خوب و جذاب به گونه ای که مشتریان و مخاطبان شما را جذب کند، باعث افزایش فالوئر و مخاطبان شما می شود. زیرا در شبکه های اجتماعی امروز، خلاقیت و جذابیت به سرعت فراگیر می شود. اما رسیدن به همچین نتیجه ای جز با داشتن تیمی مجرب و خلاق در حوزه بازاریابی دیجیتال ممکن نیست.

امروزه فعالیت برندها و کسب و کارها در شبکه های اجتماعی، باعث ایجاد نوعی وفاداری و حس اعتماد از طرف مخاطبان به برند مربوطه نیز می شود. دنبال کردن فعالیت های برند شما توسط عده زیادی از مردم، به طور ناخودآگاه باعث ایجاد وفاداری مشتریان قدیمی و حس اطمینان برای مشتریان جدید کسب و کار شما می شود.

فعالیت شما در هر یک از شبکه های اجتماعی باعث می شود که خیل عظیمی از این دنبال کنندگان (فالوئرها)، وب سایت شما را هم بازدید کنند. این موضوع نه نتها آنها را با برند و حوزه فعالیت کسب و کار شما آشنا می سازد بلکه ترافیک سایت شما را هم بالا می برد که این مسئله باعث بهبود سئوی سایت و رتبه بندی آن در موتورهای جستجو نیز می شود.

خرید فالوور- گلدفالوور