متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت

 

واحد نراق

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A)

مدیریت بازرگانی-گرایش بین الملل

عنوان

تاثیر ارزش ویژه برند بر بازاریابی بیمارستانی(مورد مطالعه : بیمارستان خصوصی پارسیان شهر تهران)

زمستان 1393

برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود

(در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)

تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

فهرست مطالب

چکیده.. 1

فصل اول:کلیات تحقیق.. 2

مقدمه.. 3

1-1 بیان مساله.. 3

1-2 اهمیت و ضرورت انجام تحقیق.. 4

1-3 اهداف تحقیق.. 5

1-4 فرضیات تحقیق.. 6

1-5 قلمرو تحقیق.. 7

1-5-1 قلمرو مکانی.. 7

1-5-2 قلمرو زمانی.. 7

1-5-3 قلمرو موضوعی.. 7

1-6 تعاریف نظری.. 7

1-7 نهاد یا موسساتی که می توانند از یافته های پژوهش بهره می گیرند.. 9

فصل دوم:ادبیات و پیشینه پژوهش.. 10

مقدمه.. 11

2-1 پیشینه پژوهش در جهان.. 11

2-2 پیشینه پژوهش در ایران.. 20

2-3 چارچوب نظری تحقیق.. 23

2-4 ابعاد و مولفه های مستخرجه از بررسی ادبیات تحقیق.. 24

2-4-1 برند چیست؟.. 24

2-4-1-1 تعریف برند   25

2-4-1-2 مزایای برند   26

2-4-1-3 معایب برند   29

2-4-2 اهمیت برند.. 29

2-4-3 بازاریابی خدمات.. 31

2-4-3-1 تفاوت بازارهای خدمات و محصولات   32

2-4-4 برند های خدماتی.. 34

2-4-4-1 رابطه برند با بازارهای خدماتی   35

2-4-5 قدرت برند های خدماتی.. 36

2-4-6 ارزش برند / ارزش ویژه برند.. 36

2-4-6-1 ارزش برند   37

2-4-7 فرآیند ساخت ارزش برای برند.. 38

2-4-8 ابعاد ارزش برند.. 39

2-4-9 مفهوم ارزش ویژه برند.. 40

2-4-9-1 اهمیت ارزش ویژه برند   40

2-4-9-2 ابعاد ارزش ویژه برند   41

2-4-10 ارزش ویژه برند در بازارهای خدمات.. 45

2-5  ساخت روابط موفق با مشتری.. 46

2-5-1 رضایت مشتری.. 47

2-5-2 تعهد ارتباطی.. 48

2-5-3 اعتماد.. 49

2-5-4 وفاداری به برند.. 49

2-5-5 آگاهی از برند.. 50

2-5-6 تصویر برند.. 51

2-6 مدل ها و تئوری های ارزش ویژه برند.. 52

2-6-1 مدل ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده دیوید آکر.. 52

2-6-2 مدل ارزش ویژه برند کلر.. 54

2-6-3 مدل یو و دنثو.. 57

2-6-4 مدل لاسر و همکارانش.. 58

2-6-5 مدل چانلینگ و همکارانش.. 59

2-7 درباره بیمارستان خصوصی پارسیان شهر تهران.. 66

فصل سوم:روش شناسی تحقیق.. 67

مقدمه.. 68

3-1 روش تحقیق.. 68

3-2 متغیر های پژوهش.. 69

3-3 جامعه و نمونه آماری.. 69

3-3-1 جامعه آماری.. 69

3-3-2 نمونه آماری.. 70

3-4 منابع و روش گردآوری داده ها.. 70

3-5 روش اندازه گیری متغیرهای پژوهش.. 70

3-6 روایایی و پایایی پرسش نامه.. 71

3-6-1 تعیین اعتماد (پایایی) پرسش نامه.. 71

3-6-2 تعیین اعتبار(روایی) پرسش نامه.. 73

3-6-3 اعتبار عاملی پرسش نامه.. 73

3-7 روش تجزیه و تحلیل داده ها.. 74

3-7-1 مدل یابی معادلات ساختاری.. 75

3-7-2 آزمون های برازندگی مدل کلی.. 76

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها.. 78

مقدمه.. 79

4-1 توصیف آماری.. 80

4-1-1 ویژگی های جنسی گروه نمونه.. 80

4-1-2 ویژگی های سنی گروه نمونه.. 81

4-1-3 ویژگی های تحصیلی گروه نمونه.. 82

4- 2 بررسی فرضیه ها(استنباطی).. 83

4-3 تجزیه و تحلیل داده ها در ارتباط با فرضیات تحقیق.. 89

4-3-1 تجزیه و تحلیل داده ها در ارتباط با فرضیه اول.. 89

4-3-2 تجزیه و تحلیل داده ها در ارتباط با فرضیه دوم.. 90

4-3-3 تجزیه و تحلیل داده ها در ارتباط با فرضیه سوم.. 90

4-3-4 تجزیه و تحلیل داده ها در ارتباط با فرضیه چهارم.. 91

4-3-5 تجزیه و تحلیل داده ها در ارتباط با فرضیه پنجم.. 91

4-3-6 تجزیه و تحلیل داده ها در ارتباط با فرضیه ششم.. 92

4-3-7 تجزیه و تحلیل داده ها در ارتباط با فرضیه هفتم.. 93

4-3-8 تجزیه و تحلیل داده ها در ارتباط با فرضیه هشتم.. 93

4-3-9 تجزیه و تحلیل داده ها در ارتباط با فرضیه نهم.. 94

4-3-10 تجزیه و تحلیل داده ها در ارتباط با فرضیه دهم.. 94

4-3-11 تجزیه و تحلیل داده ها در ارتباط با فرضیه یازدهم.. 95

4-3-12 تجزیه و تحلیل داده ها در ارتباط با فرضیه دوازدهم.. 95

فصل پنجم:نتیجه گیری.. 97

مقدمه.. 98

5-1 جمع بندی.. 98

5-2  یافته های حاصل از آمار تحلیلی پژوهش.. 98

5-2-1 یافته های فرضیه اول.. 99

5-2-2 یافته های فرضیه دوم.. 99

5-2-3 یافته های فرضیه سوم.. 99

5-2-4 یافته های فرضیه چهارم.. 100

5-2-5 یافته های فرضیه پنجم.. 100

5-2-6 یافته های فرضیه ششم.. 101

5-2-7 یافته های فرضیه هفتم.. 101

5-2-8 یافته های فرضیه هشتم.. 101

5-2-9 یافته های فرضیه نهم.. 102

5-2-10 یافته های فرضیه دهم.. 102

5-2-11یافته های فرضیه یازدهم.. 103

5-2-12 یافته های فرضیه دوازده.. 103

5-3 بحث و تفسیر.. 103

5-4 نتایج.. 104

5-5 پیشنهادات کاربردی.. 105

5-6 محدودیت های پژوهش.. 106

5-7 پیشنهادات برای پژوهشگران دیگر.. 107

فهرست منابع و ماخذ.. 108

منابع فارسی.. 109

منابع انگلیسی.. 113

پیوست.. 115

 

چکیده :

برند های خدماتی در به دست آوردن جایگاه خود نسبت به برندهای صنعتی روند کندی داشته اند.در شرایط رقابت کنونی ،ارائه دهندگان خدمات درمانی برای افزایش سهم بازار و ارتقا سطح سلامت جامعه به دنبال به دست آوردن مزیت رقابتی از طریق استفاده استراتژیک و توسعه ارزش برند هستند . این پژوهش به بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر بازاریابی بیمارستانی در بیمارستان خصوصی پارسیان شهر تهران پرداخته است. جامعه آماری این پژوهش مراجعه کنندگان به بیمارستان خصوصی پارسیان شهر تهران می باشد.روش تحقیق به لحاظ جمع آوری داده ها توصیفی از نوع پیمایشی و از نوع معادلات ساختاری است و با استفاده از ابزار پرسشنامه مورد آزمون قرار گرفته است.مفاهیم اصلی مورد استفاده در مدل شامل اعتماد ، رضایت مشتری ، تعهد به رابطه ، وفاداری به برند، آگاهی از برند،ارزش ویژه برند و تصویر بیمارستان می باشند.در این پژوهش برای اعتبار سنجی مدل های اندازه گیری از نرم افزار لیزرل و spss استفاده شده است.یافته های به دست آمده از این پژوهش با استفاده از آزمون تحلیل مسیر نشان می دهد که اعتماد به برند بر وفاداری بیماران به برند و تصویر بیمارستان اثر معنی دار دارد.تعهد به رابطه بر وفاداری و آگاهی از برند اثر معنی دار دارد.وفاداری و آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند اثر معنی دار دارد و ارزش ویژه برند بر تصویر بیمارستان اثر معنی دار دارد.اثر معنی دار اعتماد به برند بر آگاهی از برند،رضایت مشتری بر وفاداری به برند،آگاهی از برند و تصویر بیمارستان و تعهد به رابطه بر تصویر بیمارستان تایید نشده است.با استناد به یافته های پژوهش اعتماد بیماران و تعهد به رابطه بر ارزش ویژه برند تاثیر گذار هستند.در عین حال متغیر رضایت مشتری بر ارزش ویژه برند را نمی توان قویا تایید کرد. بنابراین به مسئولین بیمارستان پیشنهاد میشود که با جذب و به کارگیری پزشکان متخصص و با تجربه ،داشتن صداقت و خیر خواهی نسبت به بیماران،رعایت عدالت در درمان آنان ، وتقویت روابط با پزشکان ارجاع دهنده بیماران به بیمارستان به ایجاد تصویر ذهنی مثبت از بیمارستان خصوصی خود و افزایش سهم بازار دست پیدا کنند.

مطلب مرتبط :   پایان نامه ارزیابی عملکرد نمایندگی های بیمه ایران استان گیلان با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها

کلید واژه:اعتماد به برند، وفاداری به برند، تعهد به رابطه، رضایت مشتری، آگاهی از برند، ارزش ویژه برند،تصویربیمارستان

مقدمه

ارزش برند یکی از مفاهیم مهم در تجارت و همچنین در تحقیقات علمی می باشد.دلیل این اهمیت این است که برند های موفق به بازاریابان اجازه می دهند تا از مزیت رقابتی برخوردار شوند(لاسر و همکاران[1] ،1995)،از جمله این مزایا می توان به فرصت برای توسعه موفقیت آمیز،انعطاف پذیری در مقابل فشار های تبلیغاتی رقبا و توانایی ایجاد موانع ورود به رقابت اشاره کرد(فارکر[2]،1989) .برند ها نگرانی مالی ،اجتماعی و امنیتی مشتریان به هنگام خرید محصول را کاهش می دهند چون این نگرانی ها موانعی در ارزیابی درست خرید یک محصول می باشند.همچنین ،ارزش زیاد یک برند مواردی مثل رضایت مشتری ،قصد خرید مجدد،میزان وفاداری را افزایش می دهد.در کشور عزیز ما ایران علیرغم اینکه زمینه ها و زیر ساخت ها و استعدادهای زیادی برای شکل گیری و شکل دادن به موضوع « برند » وجود دارد ولیکن بدلیل عدم نگرش سیستمی به این مقوله ارزشمند، شاهد بی ترتیبی های فراوان و از دست رفتن فرصت های بی شمار در این زمینه می باشیم.موسسات و بیمارستانهای پزشکی در ایران برای افزایش وفاداری به برند محدود می باشند چون به طور قانونی مجاز به تبلیغات نیستند ،پس مدیریت ارتباط با مشتری تنها گزینه برای افزایش ارزش برند است. هاسمن[3] (2004) اشاره می کند که موسسات پزشکی برای بالا بردن وفاداری و ارزش برند و جلب رضایت مشتری می توانند فعالیتهای بازاریابی خود را با افزایش سود بیماران و استقلال پزشکان گسترش دهند.

1-1 بیان مساله

بیمارستان ها به عنوان بزرگترین و پرهزینه ترین واحد عملیاتی سیستمهای بهداشتی و درمانی هستند که حجم زیادی از منابع بهداشت و درمان را به خود اختصاص میدهند .افزایش رقابت بین بیمارستان ها و ارایه دهندگان خدمات درمانی و افزایش تعداد بیمارستان های خصوصی لازمه بازاریابی خدمات بهداشتی و درمانی  می باشد.از آنجایی که در خدمات پزشکی و دارویی حق استفاده از تبلیغات ممنوع میباشد پس بیمارستانها تکیه شدیدی بر روی مدیریت روابط با مشتریان دارند. برای بقای فعالیت بیمارستان خصوصی پارسیان شهر تهران و سود آور بودن آنها و اعتماد به محصولات و خدمات ناملموس از سوی مشتریان ،نیاز به بازاریابی بیمارستانی می باشد.با توجه به این نیاز این تحقیق به بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر بازاریابی بیمارستانی در بیمارستان خصوصی پارسیان شهر تهران با استفاده از مدل کیم و کانگ[4] 2008 می پردازد.بر اساس این مدل 5 عامل برای موفقیت یک برند در بازاریابی بیمارستانی نقش دارند که عبارتند از اعتماد ، رضایت مشتری ، تعهد به رابطه ، وفاداری به برند و آگاهی از برند . براساس عوامل موجود و تأثیرگذار این مدل روابط میان ارزش ویژه برند ، تصویر بیمارستان[5] و عوامل مؤثر برای ساخت روابط موفق با مشتری )اعتماد ، رضایت مشتری ، تعهد به رابطه ، وفاداری به برند و آگاهی از برند( را نشان میدهد  .با توجه به عدم وجود این تحقیق در بیمارستان خصوصی پارسیان شهر تهران، این پژوهش به اندازه گیری اثر ارزشهای برند بر بازاریابی بیمارستانی می پردازد. بدین معنی که کدامیک از عواملی که بر ارزش برند تأثیر گذار هستند می توانند در بازاریابی برای بیمارستانها مورد توجه قرار گیرند .در این مسئله تاثیر  متغیرهای اعتماد به برند ، ،رضایت مشتری و تعهد به رابطه به عنوان متغیر مستقل بر متغیر تصویر ذهنی از بیمارستان(در این تحقیق بیمارستان خصوصی پارسیان شهر تهران مد نظر می باشد)وفاداری به برند،آگاهی از برند و ارزش ویژه برند به عنوان متغیر وابسته سنجیده می شود. این پژوهش بر اساس هدف کاربردی و بر حسب روش تحقیق توصیفی – پیمایشی می باشد.

1-2 اهمیت و ضرورت انجام تحقیق

بازاریابی برای مشاغل پزشکی مغایر با اصول و موازین آنها تلقی می‌شود. به همین دلیل تا چندی پیش موسسات خدماتی از نظر استفاده از بازاریابی پشت سر موسسات تولیدی حرکت می‌کردند. اما از آنجایی که کیفیت خدمات در مقایسه با کالا قابل مشاهده نیست و از ثبات کمی برخوردار بوده و مدام در حال تغییر است و حاصل خدمت تنها تحت تأثیر ارائه کننده خدمت نیست بلکه تمامی فرآیند ایجاد خدمت در آن تأثیرگذار می‌باشد، لذا بازاریابی خدمات از بازاریابی کالا تفکیک شده و علاوه بر بازاریابی سنتی بیرونی (با استفاده از 4 پی) به بازاریابی داخلی و بازاریابی  متقابل نیاز دارد (کاتلر[6]،1383).دربیمارستان ها قضاوت مشتری درباره‌ی کیفیت خدمت فقط به کیفیت فنی، همچون موفقیت عمل جراحی، محدود نمی‌شود بلکه احساس وظیفه، مثل میزان نگرانی یک پزشک و قوت قلب دادن وی را نیز شامل می‌شود. بنابراین، افراد متخصص نباید چنین تصور کنند که به صرف ارائه خدمت فنی خوب رضایت مشتری ایشان تأمین شده است. بلکه آنان باید از توانایی‌ها و مهارتهای لازم درباره‌ی بازاریابی متقابل برخوردار باشند (کاتلر، 1383). برند ها نقش ویژه ای در شرکت های خدمات ایفا می کند چون علامت های تجاری قوی باعث افزایش اعتماد در محصولات نامحسوس  می شوند( بری[7]،2000) و مشتریان قادر به درک و تجسم  بهتر آنها هستند. مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) تنها گزینه قابل دوام بالا بردن ارزش ویژه برند می باشد ( کیم و همکاران[8]، 2005).ایجاد سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، برقراری ارتباط با مشتری بعداز ترخیص از بیمارستان و توجه به پیشنهادات و شکایات آنان از گامهای اولیه در ایجاد اعتماد و تعهد ارتباطی است .با توجه به اهمیت برندسازی در بخش خدمات  بیمارستانی، ضرورت اندازه گیری ارزش ویژه برند و تصویر برند و همچنین با توجه به دلایلی که در بالا ذکر شد، نوآوری موضوع تحقیق و بیان مطالبی که برای مدیران و تصمیم گیران بخش خدمات بیمارستان مفید است، ضرورت تحقیق شکل گرفت.

مطلب مرتبط :   پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازرگانی : بررسی مؤلفه‌های مؤثر در تجاری‌سازی یافته‌های رشته مدیریت

 1-3 اهداف تحقیق

هدف کلی از انجام تحقیق :

  • بررسی و شناخت تاثیر ارزش ویژه برند بر بازاریابی بیمارستانی

اهداف فرعی تحقیق :

  • بررسی تاثیر ارزش برند بر ایجاد تصویر مثبت از بیمارستان خصوصی پارسیان شهر تهران
  • بررسی تاثیر اعتماد بر وفاداری نسبت به برند بیمارستان خصوصی پارسیان شهر تهران
  • بررسی تاثیر اعتماد برآگاهی از برند بیمارستان خصوصی پارسیان شهر تهران
  • بررسی تاثیر اعتماد بر تصویر ذهنی نسبت به بیمارستان خصوصی پارسیان شهر تهران
  • بررسی تاثیر رضایت مشتری بر وفاداری نسبت به برند بیمارستان خصوصی پارسیان شهر تهران
  • بررسی تاثیر رضایت مشتری بر آگاهی از برند بیمارستان خصوصی پارسیان شهر تهران
  • بررسی تاثیر رضایت مشتری بر تصویر ذهنی نسبت به بیمارستان خصوصی پارسیان شهر تهران
  • بررسی تاثیر تعهد به رابطه بر وفاداری نسبت به برند بیمارستان خصوصی پارسیان شهر تهران
  • بررسی تاثیر تعهد به رابطه بر آگاهی از برند بیمارستان خصوصی پارسیان شهر تهران
  • بررسی تاثیر تعهد به رابطه بر تصویر ذهنی نسبت به بیمارستان خصوصی پارسیان شهر تهران
  • بررسی تاثیر وفاداری نسبت به برند بر ارزش ویژه برند بیمارستان خصوصی پارسیان شهر تهران
  • بررسی تاثیر آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند بیمارستان خصوصی پارسیان شهر تهران

1-4 فرضیات تحقیق

  1. اعتماد بر وفاداری نسبت به برند اثر معنی داری دارد.
  2. اعتماد برآگاهی نسبت به برند اثر معنی داری دارد .
  3. اعتماد بر تصویر ذهنی مشتریان از بیمارستان اثر معنی داری دارد.
  4. رضایت مشتری بر وفاداری نسبت به برند اثر معنی داری دارد .
  5. رضایت مشتری بر آگاهی نسبت به برند اثر معنی داری دارد .
  6. رضایت مشتری بر تصویر ذهنی مشتریان از بیمارستان اثر معنی داری دارد .
  7. تعهد به رابطه بر وفاداری نسبت به برند اثر معنی داری دارد .
  8. تعهد به رابطه بر آگاهی نسبت به برند اثر معنی داری دارد .
  9. تعهد به رابطه بر تصویر ذهنی مشتریان از بیمارستان اثر معنی داری دارد.
  10. وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند اثر معنی داری دارد .
  11. آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند اثر معنی داری دارد .
  12. ارزش ویژه برند بر تصویر ذهنی مشتریان از بیمارستان اثر معنی داری دارد .

1-5 قلمرو تحقیق

1-5-1 قلمرو مکانی

قلمرو مکانی تحقیق شامل بیمارستان خصوصی پارسیان شهر تهران می باشد.

1-5-2 قلمرو زمانی

بازه زمانی در این تحقیق از اردیبهشت 1393 لغایت دی 1393 می باشد.

1-5-3 قلمرو موضوعی

از نظر موضوعی این پژوهش به بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر بازاریابی بیمارستانی در بیمارستان خصوصی پارسیان شهر تهران با تمرکز بر دو فاکتور اصلی یعنی ارزش ویژه برند و تصویر ذهنی مثبت از بیمارستان می پردازد.

1-6 تعاریف نظری

وفاداری به برند[9]

وفاداری به برند بیانگر حفظ نوعی تعهد عمیق به خرید مجدد یا حمایت از یک محصول (خدمت)ترجیحی به طور مداوم در آینده بوده و موجب خرید یک برند،صرف نظر از تحریکات موقعیتی و اقدامات بازاریابی موقت می گردد(اولیور[10] ،1999)

اعتماد به برند [11]

اعتماد ،ادراک ازاطمینان در مبادله، قابلیت اتکا بودن و درستی شریک تعریف می کنند و معتقدند که اعتماد اساس تعهد رابطه ای است (مورگان و دیگران[12]،1994).اعتماد به عنوان تمایل مصرف کنندگان به اتکا بر قابلیت برند جهت اجرای وظیفه بیان شده آن تعریف می شود (چادهاری[13]،2001)

ارزش ویژه برند[14]

ارزش ویژه نام و نشان تجاری افزایش مطلوبیت و رضایت درک شده ای است که یک نام و نشان تجاری به یک محصول منتقل میکند (لاسر و همکاران[15]،1995).

آگاهی از برند[16]

سطحی از آگاهی و شناخت است که مشتریان برند را شناسائی کرده ، به یاد می آورد و می تواند محصولات و خدمات مرتبط با برندرا شناسایی کنند(کلر،2008).

تصویر برند[17]

تصویر، در واقع، ترکیب کلی از همه آن چیزهایی است که مصرف کنندگان فکر می کنند درباره شرکت، محصول و برند شما می دانند . مصرف کننده، با توجه به خواست ها و نیازهای منحصر به فرد خود، برای ویژگی های مختلف یک برند اهمیت های متفاوتی قائل است )کاتلر وآرمسترانگ، 1383).

رضایت مشتری[18]

رضایت یک ارزیابی قضاوتی قبل از تصمیم در یک مبادله خاص است، که به طور مستقیم می توان آن را به صورت یک احساس کلی، کاملاً مشخص شده به عنوان عملکرد کیفیت ادراک شده دانست (کیم وچا[19]

تعهد به رابطه[20]

تعهد عاملی است که باعث می گردد تا هر دو طرف به روشی یکسان و متحد برای دستیابی به هدف مورد نظر حرکت کنند )کالاگاهان[21] ،1995).در واقع ،طرز برخورد پزشکان با بیماران در طیف فرآیند درمان و توجه به انتظارات  آنان می تواند تعهد بیماران را تحت تاثیر قرار دهد.

1-7 نهاد یا موسساتی که می توانند از یافته های پژوهش بهره می گیرند

هدف ما از این پژوهش اندازه گیری اثر ارزش های ویژه برند بر بازاریابی بیمارستانی در بیمارستان خصوصی پارسیان می باشد که مدیر بیمارستان می توانند با بهره گیری از یافته های این پژوهش به ایجاد تصویر مثبت از بیمارستان در ذهن استفاده کنندگان از خدمات بهداشتی و درمانی و در نتیجه  بالا بردن عملکرد روابط خود و سودآور بودن بیمارستان بهره گیرند.

تعداد صفحه :148

قیمت :37500 تومان

بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد

و در ضمن فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

پشتیبانی سایت  asa.gohari@gmail.com